- Anoniem7 april 2015 om 10:14
Hoi Tandor,
Ik heb beide kuren achter de rug en de klachten blijven hetzelfde.
Nog steeds vaak last van een pijnlijke eikel met een opgezwollen eikelrand.
In de tijd dat ik met beide kuren bezig was heb ik eenmaal seksueel contact gehad met mijn vaste partner, zoals altijd heb ik gelijk na de sex klachten, pijnlijk en licht brandend en een totaal oncomfortabel gevoel.
Er zit geen vooruitgang in zeker niet na de kuren. Het blijft echt hetzelfde.
De sex is niet ruig maar gewoon met voldoende voorvocht dus eigenlijk zoals het hoort.
Hier voor ook altijd hetzelfde geweest zonder deze klachten die ik nu heb.
Het is ook niet zo dat elke dag de klachten hetzelfde zijn, de ene keer wat meer pijnlijk dan de andere keer.
Wel is vaak de voorhuid plakkerig aan de eikel, terwijl de hygiene normaal is zonder zeepgebruik.
Ik ben nog steeds bang van een herpes infectie , is dat echt uitgesloten na de symptomen die ik aan u doorgeef, of zou ik het toch moeten laten onderzoeken.
Of wat zijn de andere mogelijkheden na alle testen en medicatie die ik heb gehad.
Ik ben echt ten einde raad, en erg onzeker, mijn relatie lijdt hier erg onder omdat ik bang bent dat ik mijn vriendin iets erg aan heb gedaan en of doe.
Mijn vriendin (51) heeft naar ik weet geen klachten, alleen zij heeft wel voor enkele jaren geen menstruatie gehad maar nu ineens weer wel. Maar ik denk zelf niet dat dit er mee te maken heeft. Maar wat dan wel……
Ik zag ook bij een andere recente topic dat er bij iemand wel herpes als diagnose was gesteld. Deze had geen blaasjes zoals bij andere herpes uitbraken maar meer als zijnde de zelfde klachten als mij. Dus is het echt uitgesloten?
Ik hoop dat U mij nogmaals goed advies kan geven.John (moderator)
7 april 2015 om 14:35Een herpes infectie is mijns inziens niet aan de orde. Dat zou toch echt andere klachten geven. Hoe lang heb je de Fluconazol gebruikt en in welke dosis?
Reageren
Het enige advies dat ik je op dit moment nog kan geven is om een verwijzing te vragen voor de dermatoloog.Anoniem8 april 2015 om 05:21Flucozanol heb ik gebruikt zoals u zei, 10 x 150.De klachten zijn hetzelfde zoals eerder beschreven. De eikelrand is opgezet en voelt enigzins brandend en ontstoken.
Reageren
Ook de buitenzijde van mijn penis is licht geirriteerd zoals te zien op de fotos.
Wat zou het volgens u nog kunnen zijn als het geen herpes is.John (moderator)
8 april 2015 om 11:11Het doet mij nog steeds het meeste denken aan balanitis.
Reageren
Ik denk dat je er goed aan doet om een verwijzing naar de dermatoloog te vragen.
Daarnaast zou je eens moeten proberen te achterhalen of er destijds ook is getest op Mycoplasma genitalis.Anoniem8 april 2015 om 11:44Hoi Tandor
Mycoplasma is nu onwaarschijnlijk omdat ik die kuur heb gebruikt dixocycline of niet ?
ReagerenJohn (moderator)
8 april 2015 om 13:02In principe wel, maar er zijn helaas uitzonderingen.
ReagerenAnoniem24 december 2015 om 03:36Hallo,
Reageren
Ik heb exact dezelfde klachten.
Ook die verdikking aan de eikelrand.
Ben ook heel veel keren bij huisarts geweest, en hij komt er niet uit.
Ook in het ziekenhuis geweest bij dermatoloog, en die weet het ook niet.
Is er bij u al wat bekend??
Graag hoor ik van u,want ben ook bijna ten einde raad.
Het beheerst heel m’n leven bijna,en sex met m’n partner is niet meer wat het hoort te zijn, omdat je er zo onzeker van wordt.
Hoor graag nog van u.
Groet Jan.Anoniem15 mei 2016 om 10:04Het is nu al bijna weer een jaar later en heb nog steeds dezelfde klachten.
Reageren
Nu ook regelmatig van buikklachten.
Sta weer op het punt om een afspraak te maken bij n dermatoloog.
Dit kan toch niet verder wordt er erg onzeker van en ook mijn relatie lijd eronder.
Zijn er mannen die hetzelfde hebben en misschien een soortgelijk probleem hebben, reageer alsjeblieft.Anoniem1 oktober 2022 om 12:09Ja er lopen heel veel mannen met deze klachten en veelal na een blowjob.
Reageren
Er leeft iets in de mond wat een infectie veroorzaakt aan de urinewegen.
Helaas blijkt niks te helpen oftewel veel mannen zijn de lul.
Ik denk ook sterk aan mycoplasma terwijl dit al een x aantal keer is getest.
Lees ook dat deze bacterie zeer moeilijk op te sporen is en heel snel resistent voor antibiotica