Zoeken Vraag het forum

is dit herpes of wat anders

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Klachten begonnen 3 dagen terug vrij snel met tintelingen en toen zag ik ook dat er een rode vlek aan de linkerzijde van de eikel zat. Kan dit toch HPV type 2 zijn, de tintelingen zijn goed voelbaar, snap dat bij de eerste keer vaak in een typische manier verloopt. Kans op atypische is aanwezig. enige manier is uiteraard laten testen, maar kunnen jullie de patroon herkenning?

5 dagen terug is voor het laast sex gehad
    3 dagen terug tintelingen met rode vlek geconstateerd
    Fotos zijn van dit moment

Kan dit herpes zijn. Bij bovenkant zit ook iets raars, kan niet helemaal inschatten of het blaasjes of iets anders is.

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Zie foto

Reageren
    Anoniem

Als goed is moet die het nu doen

Reageren
    Anoniem

Herpes zijn blaasjes, dit zijn geen blaasjes. Dit is geen herpes. En ook geen HPV.

Reageren
    Anoniem

Dat kan inderdaad kloppen, maar het is nog vroeg om het uit te sluiten. zoals je ziet is de helft van de eikel ook rood vanaf het rand tot aan plasbuis. Kan zo zijn dat binnen 1-3 dagen wel degelijk blaasjes onstaan, op forum is het te zien dat het bij dag 4 alsnog eerste blaasjes naar voren kunnen komen.
    Ben helemaal uitgeput van de stress. Had ggd zojuist gebeld maar kan op ze vroegst a.s Dinsdag contact opnemen

Reageren
    Anoniem

Hoe zit het met de stoelgang dan? want sinds deze week ben ik al door 4 rollen wc rollen heen. Moet echt heel vaak naar de wc en heb nog steeds geen zichtbare blaasjes op de eikel, wel zijn de tintelingen en rode vlek weg. Vandaag plotseling weer een extreme tinteling dat heel even er was en gelijk weer weg ging. Rivm vermeldt dat bij geïnfecteerd 37% typische verloopt en 63% atypische. Kan niks anders van maken dat het allemaal vage symptomen zijn zit trouwens op dag 9

Reageren
    Anoniem

Ik zou me maar eens gaan verdiepen in angst en een angststoornis… dat lijkt me beter dan te focussen op iets dat er niet is.

Reageren
Reageer op: is dit herpes of wat anders
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.