- Anoniem3 april 2026 om 11:57
Klachten begonnen 3 dagen terug vrij snel met tintelingen en toen zag ik ook dat er een rode vlek aan de linkerzijde van de eikel zat. Kan dit toch HPV type 2 zijn, de tintelingen zijn goed voelbaar, snap dat bij de eerste keer vaak in een typische manier verloopt. Kans op atypische is aanwezig. enige manier is uiteraard laten testen, maar kunnen jullie de patroon herkenning?
5 dagen terug is voor het laast sex gehad
3 dagen terug tintelingen met rode vlek geconstateerd
Fotos zijn van dit momentKan dit herpes zijn. Bij bovenkant zit ook iets raars, kan niet helemaal inschatten of het blaasjes of iets anders is.
6 reactiesReagerenAnoniem3 april 2026 om 11:59Zie foto
ReagerenAnoniem3 april 2026 om 12:05Anoniem3 april 2026 om 15:54Herpes zijn blaasjes, dit zijn geen blaasjes. Dit is geen herpes. En ook geen HPV.
ReagerenAnoniem3 april 2026 om 16:23Dat kan inderdaad kloppen, maar het is nog vroeg om het uit te sluiten. zoals je ziet is de helft van de eikel ook rood vanaf het rand tot aan plasbuis. Kan zo zijn dat binnen 1-3 dagen wel degelijk blaasjes onstaan, op forum is het te zien dat het bij dag 4 alsnog eerste blaasjes naar voren kunnen komen.
Reageren
Ben helemaal uitgeput van de stress. Had ggd zojuist gebeld maar kan op ze vroegst a.s Dinsdag contact opnemenAnoniem7 april 2026 om 19:17Hoe zit het met de stoelgang dan? want sinds deze week ben ik al door 4 rollen wc rollen heen. Moet echt heel vaak naar de wc en heb nog steeds geen zichtbare blaasjes op de eikel, wel zijn de tintelingen en rode vlek weg. Vandaag plotseling weer een extreme tinteling dat heel even er was en gelijk weer weg ging. Rivm vermeldt dat bij geïnfecteerd 37% typische verloopt en 63% atypische. Kan niks anders van maken dat het allemaal vage symptomen zijn zit trouwens op dag 9
ReagerenAnoniem8 april 2026 om 13:33Ik zou me maar eens gaan verdiepen in angst en een angststoornis… dat lijkt me beter dan te focussen op iets dat er niet is.
Reageren