- Doddeke5 januari 2023 om 03:14
Ik heb sinds enkele jaren herpes type II. Bij eerste uitbraak enkele weken ziekenhuis gehad met een zware ruggenmergsontsteking en myelitis. Verlamming van onderlichaam voor enkele weken. Nadien verschillende uitbraken die licht te noemen zijn. Maar sinds 3 dagen uitbraak terug en heel wat zenuwpijn in onderrug en benen. Zijn er meer mensen die last hebben van zenuwpijnen? Een idee hoe je deze kan verlichten?
3 reactiesReagerenAnoniem5 januari 2023 om 12:55Ik zou dit echt met de huisarts bespreken. Die kan het best adviseren welke pijnstillende medicatie aangewezen is. Zeker ook gelet op jouw historie, wat een serieuze infectie is geweest.
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2023 om 17:33Zullen we nu eens stoppen met dat uithalen naar de vraagsteller? Helpt niet en levert totaal niets op.
ReagerenAnoniem5 januari 2023 om 17:56Dit is niet uithalen naar een vraagsteller. Gelet op het beloop van die eerste uitbraak en nu weer een uitbraak met zenuwpijn, zou ik de huisarts raadplegen. Dat is oprecht advies gelet op de eerdere ernst van de infectie.
Reageren