Zoeken Vraag het forum

Help, Herpes of niet…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anon

Hallo iedereen, ik ben een dame van 23 jaar ik heb 3-4 dagen terug onveilig seks gehad.(in dronken toestand) Ik wou het eigenlijk niet maar na 2-3 keer nee te zeggen heb ik het opgegeven. Seks zelf was een beetje pijnlijk, dus volgende dag had ik een super brandend vagina.. Dus heb dit nog al eens aan de hand gehad dus dacht dat dit een schimmelinfectie was of misschien dat de seks niet vochtig genoeg was. Ik heb hierdoor dus wel wondjes al eens gehad. Dus ik daar onder ontsmet met isobetadinespoeling wat ik altijd doe, en ook zo een gel voor schimmelinfectie. Toen ik die gel smeerde deed het onzettend pijn (brandde heel fel) ik bleef volhouden dat het na een paar dagen minder zou worden. Nu dacht ik ga eens kijken en tot mijn verbazing zag ik dus echt in mijn vagina witte kleine bloemkoolachtige ‘blaasjes’. Nu weet ik niet of dit door de gel is gekomen die zo brand en dat dit blaasjes heef veroorzaakt of of het herpes is wat ik heb opgelopen.. Ik heb het hele forum ondertussen gelezen kan niet normaal functioneren. Nu ik durf niet eens naar de huisarts omdat ik eerder was gegaan omdat ik dacht dat ik chlamydia had maar dit was niet zo.. Emberassing… Seks was 3 en een half dagen terug dus niet heel lang geleden. En ik heb geen enkele blaasje op mijn huid maar echt in mijn vagina. Ik denk toch dat ik sws een afspraak ga maken mss bij een andere huisarts maar herkent iemand deze soort ‘herpes’? Als ik moet niezen doet het veel pijn en nu ook een soort kloppend pijn. Jeuk heb ik niet door spoeling.. Ik kan ook een foto maken kan iemand mij aub adviseren 🙁

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om zo te zeggen wat het is. Ik denk dat je er goed aan doet om naar de huisarts te gaan. Nu zou nog getest kunnen worden of het herpes is en kan de huisarts in ieder geval iets voorschrijven tegen de pijn

Reageren
Reageer op: Help, Herpes of niet…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.