- Anoniem7 juni 2016 om 11:33
Hallo,
Gisteren bij het masturberen ondervond ik dat mijn voorhuid wat droog was en daar kwamen daarna dan ook pelletjes af, Aangezien ik sinds kleins af aan al een hele droge huid herdacht ik dat het niet zo erg was.Maar toch vond ik dit niet normaal en begon dus op het internet wat te zoeken. toen kwam ik terecht bij ‘candida’ een soort schimmel dus. Toen begon ik me zorgen te maken en begon ik wat beter naar mij penis te kijken, toen zag ik dit op mijn eikel (zie foto). Zou iemand mij eet. kunnen zeggen of dit werkelijk een schimmelinfectie is?? ik schaam me namelijk een beetje om naar de dokter te gaan…
Alvast bedankt4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juni 2016 om 11:51Als je de kleine bolletjes op de eikelrand bedoelt, dan is dat geen schimmelinfectie maar parelketting (PPP). Een heel normaal verschijnsel waar je je geen zorgen over hoeft te maken.
Voor het overige kan ik eigenlijk niks vreemds ziengebruik tijdens het masturberen glijmiddel. Dan hen je minder last van de droge huid.
ReagerenAnoniem7 juni 2016 om 12:01Weet u of dit zich kan vergroten en of dit zo zal blijven? Ben in ieder geval al heel blij dat het geen schimmelinfectie is!
ReagerenAnoniem7 juni 2016 om 12:05En weet u ook of dit levenslang blijft? of dit na een vanzelf kan verdwijnen?
ReagerenJohn (moderator)
7 juni 2016 om 12:11Het zou meer kunnen worden, maar ook minder. Of gewoon zo blijven als het is.
Reageren
Dat is op voorhand niet te zeggen