Zoeken Vraag het forum

Bultjes vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag

Ik heb boven mijn clitoris aan mijn schaamlip links en rechts een soort bultjes. Zo zie je niets, maar als je de huid aanspant komt het er precies uit op sommige plaatsen en is het fel zichtbaar. Zijn dit kliertjes ? Of kan het iets anders zijn?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen….
    als het zo uitziet als op bijgaande foto, zijn het plekjes van fordyce. Onschuldig en veel voorkomend. Ze gaan naar mate je ouder wordt vanzelf weer weg of vervagen

Reageren
    Anoniem

Het lijkt daar sterk op ben 30 jaar en heb al een kindje. Maar het valt me nu pas op. Sommige zijn meer verheven en uit de huid opduikend dan andere. Het voeld ook bobbelig aan, heb er wel geen pijn of jeuk aan.

Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk heb je ze dan toch al langer…Ik neem aan dat het fordyce spots zijn..je zou natuurlijk naar de huisarts kunnen gaan…..

Reageren
    Anoniem

Ja maar bij de Gyneacoloog moet je mang wachten, en de huisdokter hier kent er nie veel van in die regio.

Reageren
    John (moderator)

Als je huisarts dat niet kan herkennen, zou ik toch maar naar een andere huisarts op zoek gaan…..
    Het verschil tussen fordyce sport, talgkliertjes en wratten zou iedere huisarts toch moeten kunnen zien.

Reageren
Reageer op: Bultjes vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.