- Anoniem17 april 2016 om 07:16
Ik heb dit al een hele tijdje op de schacht van mijn penis, het jeukt niet en doet ook geen pijn.. Ik kan er nergens wat over vinden wie kan me er mee helpen?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 april 2016 om 08:42Dat lijken inderdaad genitale wratten. Ga dus naar de huisarts.
ReagerenAnoniem17 april 2016 om 09:20Het lijken wel op puistjes, ze zijn huidkleurig en jeuken niet… Komt dat allemaal overeen met genitale wratten? Ik las dat ze bloemkoolachtig waren dat zijn deze totaal niet…
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2016 om 09:38Ze hoeven niet altijd bloemkoolachtig te zijn. Op bijgaande foto kun je dat zien.
Reageren
Met 100% zekerheid kan ik dat aan de hand van je foto niet zeggen. Maar het lijkt op genitale wratten.
Daarom is het goed om naar de huisarts te gaan. Ze zijn namelijk nogal besmettelijk. Daarom is het goed om dat zeker te weten.Anoniem17 april 2016 om 09:41Zijn ze wel goed te behandelen?
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2016 om 09:45Ze zijn zeker te behandelen.
ReagerenAnoniem31 mei 2016 om 13:45En that my friend is get hpv virus. Laat je vaccineren met Gardasil. Neem elke dag 2000mg vitamine c, visolie, foliumzuur en een druppel hennepolie onder je tong. Je kunt ze zelf aanstippen met vriesvloeistof of met appel cider azijn maar wees voorzichtig. Ik heb het ook gehad maar ze zijn al een lange tijd weg. Je lichaam ruimt het virus vanzelf op met een versterkt immuunrespons. Succes mijn vriend en ga niet rondneuken zonder condoom want je zorgt voor ellende bij andere mensen.
ReagerenAnoniem1 augustus 2020 om 00:36Enig idee waar je online aan vriesvloeistof komt voor genitale wratten?
ReagerenFleur2 augustus 2020 om 23:44Je kan gewoon wartner gebruiken, ik heb dat ook gebruikt maar je huid is wel een week kapot
ReagerenAnoniem3 augustus 2020 om 01:34@fleur, welke wartner heb je gebruikt? Je hebt meerdere soorten
Reageren