Zoeken Vraag het forum

De klachten worden erger na gebruik van Codyline

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben zo’n anderhalve maand geleden naar een dokter geweest omdat ik erachter kwam dat ik kleine “bultjes” had onder mijn eikelrand. Ze vielen bijna niet op maar voor de zekerheid heb ik het toch even laten controleren. Nadat ik het heb laten zien kwam de dokter met de conclusie dat het “waarschijnlijk” genitale wratten waren.

Hiervoor heb ik het middel Codyline gekregen, nadat ik het de eerste week gebruikte begin alles te irriteren en te ontsteken, tot het punt dat er ook kleine wonden ontstonden. Ik heb het daarna laten herstellen en heb het nog een keer geprobeerd.

Nu heb ik zon 4 a 5 weken codyline gebruikt en het lijkt er op dat de klachten van de genitale wratten alleen maar erger worden, waardoor ik ben gaan denken dat het misschien een misdiagnose is geweest van de arts en dat het misschien ppp is. Maar na het gebruik van codyline is het alleen maar erger geworden.

Is het misschien mogelijk dat codyline ppp kan veroorzaken wanneer het op gezonde huid wordt gebruikt?

De bultjes (ca. 1mm)zitten bijna allemaal op de plek waar de eikel overgaat naar de schacht en zijn huidkleurig

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Condyline veroorzaakt geen PPP.
    Het probleem is dat we nu niet weten hoe het er uitzag voordat je met de condyline startte….ongezien is dat moeilijk te zeggen..

Op bijgaande foto is PPP te zien..lijkt het erop?

Reageren
    Anoniem

Nee, het zit bij mij niet op de rand van de eikel maar eronder waar de eikel overgaat in huid zeg maar en ik heb er geen witte puntjes op. Ik heb het hele internet afgezocht naar fotos van genitale wratten om het te vergelijken met elkaar, maar ik kan niks vinden dat er op lijkt.. ik dacht dat codyline misschien een oorzaak kon zijn aangezien het ook wonden had veroorzaakt, en dat mijn huid misschien als reactie meer talgkliertjes had aangemaakt.

Het is nu een anderhalf week geleden dat ik ben gestopt met het gebruik van codyline en op sommige plaatsen blijft mn huid nog steeds rood en lichtelijk geirriteerd

Reageren
    John (moderator)

Condyline is heel erg agressief…
    Ga even terug naar je huisarts en laat ernaar kijken. Ik kan er zo helaas weinig over zeggen…

Reageren
    Anoniem

Ik heb al een afspraak gemaakt bij een soa polikliniek om me nog een keer te laten controleren, jammmer genoeg kan ik er pas over een maand terecht. Ik twijfel gewoon of het wel genitale wratten zijn… aangezien codyline helemaal niks heeft uitgehaald..

Bedankt in ieder geval

Reageren
    John (moderator)

succes !!

Reageren
Reageer op: De klachten worden erger na gebruik van Codyline
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.