- Leo18 juni 2025 om 23:32
Cryo bedoel ik*
Mar20 juni 2025 om 01:42Hey leo
Ik heb nu eigl pauze met smeren. Ik kijk het even aan paar dagen. Ik zie het niet zo heel goed omdat ik helaas niet kan scheren.
Hoe gaat het met de ahcc ?? Merk je al wat of? Ik denk dat je pas iets merkt na paar maand gebruik
ReagerenLeo23 juni 2025 om 14:31Hoi Mar, ja begrijp ik. Neem je nu even pauze met smeren vanwege wondes door de creme? Of om je lichaam even wat rust te geven? Ik heb geen nieuwe wratjes meer gekregen. Alle genitale wratten zijn nu 4 dagen ongeveer weg. Ik merk wel dat ik veel meer energie heb sinds ik AHCC inneem.
Om nu al te zeggen dat AHCC de oorzaak is van niet terugkeren van wratjes, weet ik niet. Maar ik blijf deze zws gedurende 5-6 maanden innemen. Ik ben nu naar verhoging gegaan van 4 x 750 mg AHCC per dag. En ga deze ook combineren met Zink. Ik scheer nu ook echt niet meer, want daardoor heb ik ze helaas onder oksel. Zijn wel allemaal bevroren en bijna allemaal weg. Maar durf niet meer te trimmen/scheren. Enkel baard. Niet zo aantrekkelijk, maarja moet maar even zo.Sterkte Mar, en fijne nieuwe week gewenst!
ReagerenMar25 juni 2025 om 19:12Heyyy leo
Oh wat ben ik blij om dit te horen van je. Ik hoop dat ze wegblijven fingers crossed!!!🤞 ik hoop dat de ahcc helpt. Zou je mij aub kunnen updaten over een maand ? Ik wil het dan ook halen… hoop echt dat het helpt en vooral als ik de revieuws erop moet geloven
Ja idd ivm rust.
Mvg mar. Fijne week.
ReagerenLeo25 juni 2025 om 21:24Hoi Mar. Ja ik zal je zeker op de hoogte houden. Al hoop ik dat ik toegang tot dit forum niet kwijt raak. Het is vaak zoeken om terug tot deze chat te komen. Maar ik hou je zeker op de hoogte. Ik ga morgen naar de dokter, even horen en laten checken wat nog zichtbaar is. En even bespreken hoe verder, en horen wat de dokter zegt over AHCC. Ik update morgen hierover.
ReagerenLeo26 juni 2025 om 16:19Vandaag bij de dokter geweest. Wat ik bizar vind, is dat ze doet alsof HPV dat type dat wratten veroorzaakt, niets voorstelt. Ze zegt dat je het tijd moet geven -en zoals we allemaal weten, je immuunsysteem dit moet vernietigen. Ik had haar een kritische vraag gesteld, over gevallen waarbij mensen al meer dan 2-3 jaar met die wratjes lopen. En daar had zei het antwoord op: die hebben wel pech zeg” en zal liggen aan mensen die obese zijn, of een zwakker immuunsysteem.
Nouja, volgens mij was ze chagrijnig, 👍🏼. AHCC, vond ze een goede aanvulling om in te nemen. En adviseerde dit juist met zink te combineren.
ReagerenMar27 juni 2025 om 13:59Hoi leo
Nou mijn huisarts wou het toen geen eens behandelen en zei dit is normaal en krijgt iedereen wel s. Echt erg gewoon. Ze doen er zo luchtig over terwijl dit ons mentaal ziek maakt. Top dat je de ahcc mag innemen. Zou het lekker blijven doen laat me maar weten over paar weken ben heel benieuwd
ReagerenLeo29 juni 2025 om 20:52Hola,
Ja bizar allemaal. Zelfde bij mij.Ik ben al dagen bezig met overwegen of ik de Gardasil 9 Vaccin zou nemen. Ik heb deze besteld bij de Apotheek, 130 euro moeten betalen, maar okay. Nu lees ik zooo veeel ernstige reviews over dit vaccin, dat het letterlijk mensen hun levens heeft veranderd door mogelijke bijwerkingen. Het vaccin zou helpen, ook tegen bestaande hpv infectie (zal een beetje vergelijkbaar zijn met de werking en het vertrouwen in AHCC.) over AHCC. Ik merk wel dat alle wratjes weg zijn, ik heb er geen enkele meer. Drie oude op de bicep die aan het uitdrogen en genezen zijn. Dus dat is wel een goed teken. Heb op een hoge dosis gezeten van 3mg per dag. Dit zou het best werken.
Groetjes
ReagerenMar1 juli 2025 om 17:37Hey Leo
Nou als jou wratten verdwijnen met of zonder ahcc dan zou ik die vaccin niet nemen. Ik las ook heel veel erover. Ik hoop echt dat de wratten wegblijven en dat ahcc zijn werking doet. Ben zo benieuwd over paar maanden als het echt weg is ennniet terug gekomen is let me know dan ga ik het bestellen.
ReagerenGw wrat5 juli 2025 om 15:56Hoi,
Hier lijken de meeste mensen nog actief te zijn die ervaring hebben met wratten
Ik heb sinds 4 dagen 1 enkele wrat van een paar mm. Zit op de schacht van me penis en ik voel er niets van. Heb van de huisarts aldara crème gekregen en dit moet ik om de dag er op smeren.Wat kan ik verwachten qua ziektebeeld? Hoe snel komen er meer bij als er meer bij komen hoe ging dit bij jullie? Ben nu echt paar keer dag aan het kijken of er niet al meer bij zijn gekomen.
Reageren
Hoelang kan je zonder wratten zijn tussen 2 “aanvallen” in?
Werkt aldara creme goed bij jullie?Anoniem5 juli 2025 om 17:23Die vragen heb je in je andere topic ook allemaal al gesteld, en er zijn antwoorden op gekomen.
Waarom hier nu weer dezelfde vragen stellen?
ReagerenAnoniem5 juli 2025 om 17:25Bovendien gaf jouw huisarts aan te twijfelen of het wel genitale wratten zijn, dus ik begrijp je vragen sowieso niet zo goed.
ReagerenJohn (moderator)
5 juli 2025 om 17:57Hoe snel komen er meer bij als er meer bij komen hoe ging dit bij jullie? Ben nu echt paar keer dag aan het kijken of er niet al meer bij zijn gekomen.
Hoelang kan je zonder wratten zijn tussen 2 “aanvallen” in?Die vragen kan niemand beantwoorden, want het zal voor iedereen anders zijn. Je zult het moeten afwachten
ReagerenGw wrat5 juli 2025 om 19:30Mag toch wel vragen naar mensen hun ervaring? Daar is een forum voor?
ReagerenGw wrat5 juli 2025 om 19:31En wellicht vervelend voor jullie maar het is echt niet leuk als je überhaupt niet eens zeker weet of het gw zijn… Plus het is ook niet leuk om hele dag ermee bezig te zijn en kijken of er al wratten bij zon of niet. Internet is onmenselijk daar ben ik me van bewust maar snap dan dat iemand ook geruststelling probeert te zoeken. Als zorgverleners lijkt me dat iets waar je rekening mee houdt.
Reageren