- Anoniem19 september 2013 om 11:39
Ik kan weinig vinden over de laserbehandeling voor het verwijderen van GW. Ik heb voor 2 weken terug een laserbehandeling ondergaan om de GW te verwijderen bij mijn anus. De behandeling zelf gebeurt onder algehele narcose, daar merk je niet veel van. Het herstel daarentegen is zeer pijnlijk. Ik ben nu 2 weken verder en kan nog niet normaal naar de toilet. Na een toiletbezoek moet ik kromlopend naar bed om daar een 15 min. plat te liggen. Ik hoop dat het het allemaal waard is 🙂 Heeft iemand hier ervaringen mee. Hoe kun je het herstel versnellen. Mijn gynaecoloog ga het advies om de wond droog te houden met een föhn. Wat bij mij ook goed werkt om de pijn te verlichten is na een toiletbezoek in een warm bad te gaan. Iemand ervaringen/tips om het herstel te vergemakkelijken?
Groet,
Rob4 reactiesReagerenAnoniem30 oktober 2015 om 19:28Ben ook op zoek naar lasertherapie maar kan niemand vinden die het doet. Wil jij zeggen bij wie je het laat doen?
ReagerenAno1 december 2019 om 20:44Ik heb nu 10 dagen geleden gedaan nu 10 dagen verder lig nog plat. Hoop zo dat het snel over ga
ReagerenOmoeke16 januari 2023 om 22:45Op 4 november laten laseren… 4 weken veel pijn en nu nog altijd pijn om naar het toilet te gaan. En erna bloedingen en moet terug gebeuren want niet weg… Had ik het geweten denk niet dat ik er aan begonnen was.
ReagerenVrouw4017 januari 2023 om 16:01Ik ben ook gelaserd circa 1 jaar geleden via de gyn. Icm met andere behandelingen. NOOIT meer! Toen ik wakker werd, was alleen het gelaserde bultje zeer pijnlijk. Paar weken aangehouden en een groot lelijk litteken op mijn bil, ondanks dat mij verteld was dat dit het beste resultaat zou geven. Er is toen ook eea weggesneden door een chirurg en daar zie je helemaal niks meer van. Doe mij de chirurg maar! Tegen pijn zou in theorie lidocaine zalf kunnen helpen, maar zelf vind ik het ‘grote gat litteken’ een erger gevolg.
Reageren