- Wortel5 februari 2026 om 01:05
Hoii hoi,
Ik heb sinds december 2025 last van GW… ze zijn flink gegroeid en ik wil ervan af!
Ik kreeg ze in de vagina, maar zijn nu ook kleine GW op de schaamlippen.
Hoe kom ik hiervan af? Iemand tipss?Ik hoorde dat apelciderazijn werkte als je het daarmee aanstipt, maar kan dit ook bij de GW in de vagina? Iemand hier ervaring mee?
Andere tips zijn ook zeer welkom☺️Help a girl out please :))
Gr.
5 reactiesReagerenMeisje6 februari 2026 om 19:02Goedenavond,
Hoe ziet het er bij u uit als ik vragen mag?
Reageren
Ik heb namelijk iets soorts gelijk wat u heeft.Veertje6 februari 2026 om 22:32Hey Wortel,
Stuur geen foto’s, de schrijfwijze van dit meisje komt erg overeen met onze viespeuk die soms anoniem en soms als huisarts reageert.
Reageren
Ondertussen is die persoon op zoek naar foto’s van geslachtsdelen voor zijn verzameling.
@Peter (huisarts) is het niet mogelijk die viezerik te bannen van dit forum?Mana7 februari 2026 om 10:51je kan ze laten wegbranden. Of met een criopen bij een dermatoloog/ gewoon buiten de huisarts om. Kost je een paar honderd euro misschien nog een 2de keer laten doen. En goed kijken dat ook alle kleintjes weg zijn.
ReagerenWortel8 februari 2026 om 01:06Hee Veertje,
Thankss voor de waarschuwing! Was ook niet van plan om een foto te sturen eigenlijk hahaha.
Groetjess
ReagerenWortel8 februari 2026 om 01:10Hee Mana,
Heb jij daar ervaring mee?
Reageren
Ik ben bij de huisarts geweest en zij vertelde me dat ik de GW die op de schaamlippen zitten kan laten aanstippen makkelijk. De GW die binnen in de vagina zitten inderdaad kan laten verwijderen, maar ze adviseerde me om dit niet te doen. Je houdt er namelijk littekens. Ook zij ze dat ik beter kon wachten in de hoop dat het uit zichzelf weggaat.