Zoeken Vraag het forum

Daten en Relaties

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Font96

Hallo allemaal,

Ik ben enorm benieuwd naar ervaringen van mensen die het HPV virus of GW hebben en hoe zij dit deelden tijdens het daten? Wanneer vertel je zo iets? Hoe vertel je het etc.?

Sinds de diagnose in 2024 heb ik geen seks meer gehad, durfde ik niet meer intiem te worden en heb ik het een beetje weggemoffeld omdat ik niemand wilde besmetten (heb namelijk bijna altijd een kleine wrat of 3 rondom mijn penis die ik doe bestrijden met condyline).

Nu loop ik tegen de lamp met daten. Merk dat ik enorm inhoudt op alle vlakken en ook dat ik steeds meer mezelf ga weerhouden van het krijgen van een (intieme) relatie. Dit wil ik niet! ik heb veel liefde te geven, in alle spectrums, waar intimiteit ook bij hoort.

Groetjes,
    Een onzekere gast die GW nauwelijks kan accepteren maar ook gewoon verder wil in relaties en het leven.

3 reacties
    Reageren
    Hi

Ik merk dat ik me er nu ook voor afsluit wat ik zo jammer vindt, kijk je nog op dit forum?

Reageren
    Font96

Hallo HI,
    Ik kijk maar minimaal op dit forum. Helaas ook weinig reactie op mijn vraag 🙁

Reageren
    Mike

Hoi,

Ik heb het ook, onder controle nu dankzij aldara creme.
    Maar.. ja probeer te denken dat heel veel mensen dit virus krijgen en geen wratten krijgen. De kans als jij seks hebt met iemand dat tie wratten krijgt is net zo groot haast als iemand die zelf geen wratten heeft. Zo probeer ik het te zien

Reageren
Reageer op: Daten en Relaties
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.