- Mike16 juli 2025 om 17:06
De dokter heeft me aldara creme gegeven omdat zij dacht dat het mogelijk wel 1 was
Anoniem16 juli 2025 om 17:30Eerder schreef je dit:
> De huisarts gelukkig vandaag gezien maar die twijfelde heel erg vanwege de rare vorm. Toch een zalf meegekregen om te proberen.
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2025 om 18:45“Ben nu anderhalf week aldara gebruik verder en de wrat die ik had is weg. Volgens de verpakking moet ik doorgaan met smeren… Maar als ik geen wrat heb waar moet ik het dan smeren? ”
Reageren
Smeren doe je op de plek waar de ‘wrat”. was. Als er helemaal niets meer van te zien is betwijfel dat het een wrat was.Mike16 juli 2025 om 20:41@anoniem: ja dat schreef ik eerder inderdaad ik snap je punt niet? Aldara meegekregen dus dan is de prognose een wrat lijkt me. Wel was het niet duidelijk en twijfel vanwege de vorm, ik ben geen genitale wrat expert dus ik volg de huisarts maar daarin. Bedankt voor het antwoord van vragen… Not.
@john:
Reageren
Die zalf dus gebruikt, 3x per week… Na de 5e keer smeren is het dus weg. De wrat kon ik eraf wrijven als het ware. En er is alleen nog een rode vlek die een soort blaar structuur heeft. Die hele vlek is glad qua huid… Daar moet dus doorgesmeerd worden begrijp ik?Mike16 juli 2025 om 20:45En voor mij: wat is het anders dan als je twijfelt over wrat?
Ik denk geen talgklier, ontsteking oid dat heb ik wel vaker gehad en was wel anders. Dit was een vlees achtige bult, zacht met hard oppervlakte. Oppervlakte kan ik best beschrijven als koraalachtig. Het waren net een soort mini “tentakels” boven op de bult. Ik denk bult was 1mm hoog en de tentakeltjes erop ook een mm hoog. In totaal 3mm breed denk ik.Lees nergens dat aldaar zo snel effect heeft op een wrat, dat in combi met de oorspronkelijke twijfel van de huisarts…. No idea dus.
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2025 om 20:53Volgens mij had ik in je andere topic al geschreven dat het een fibroompje zou kunnen zijn.
Reageren
Maar het heeft weinig zin om hier tot in uit den treure over door te gaan. Het is weg. En hier via internet kan niemand je zeggen wat het dan nu wel is geweest. Maar ik geloof niet dat het een wrat was. Misschien moet je het gewoon zo accepteren zoals het nu is. Filosoferen over “wat als” heeft ook geen zinMike16 juli 2025 om 22:48Het filosoferen komt vooral uit het feit dat een medisch iemand(huisarts) mij (hoewel met enige twijfel) behandeld voor een soa terwijl ik in een 15 jarige monogame relatie zit. In mijn hoofd is het optie 1, iets anders….. Optie 2 het resultaat van ontrouw… Optie 3 een langdurig geval van openbaring.
Een fibroom gaat dan na zo korte tijd weg?(Evt icm met die aldaar creme?) Moet zeggen dat ik zelf niet een duidelijk verschil kan vinden tussen fotos van wratten en fibroom op penis. Beide lijken me iig makkelijk te verwarren met elkaar.
Zoals ik het nu zie
Reageren
Positief:
Maar 1 wrat tot nu toe gehad terwijl g.w. doorgaans meerdere produceert.
Snel er van af, eigenlijk te snel om g.w. te zijn.