Het aanraken van jouw vagina veroorzaakt geen wratten aan zijn anus want je hebt ze niet.
Goedemorgen John,
Bedankt voor uw reactie. Ik las op internet dat het virus ook zonder klachten overgedragen kan worden en hoeft geen gw aanwezig te zijn.
Mijn partner gaf wel aan dat hij in de zomermaanden jeuk kreeg, maar geen wraten had. Kan je gw hebben zonder wraten?
Ja dat zou theoretisch kunnen.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je nou aan het doen bent en waarom. Je bent van alles aan het bedenken waarom jij de oorzaak van zijn gw aan zijn anus zou kunnen zijn. Maakt jouw man jou verwijten omdat hij de wratten heeft?
Je kunt geen genitale wratten hebben zonder wratten. Het zijn immers wratten.
Mijn man verwijt mij niks. Hij weet ook niet hoe hij dat heeft opgelopen. Ik ben diegene die hierover nadenkt. Op internet lees iik dat het virus zonder kladhtem overgedragen kan worden mijn parner zei dat hij die wraten kreeg afgelopen oktober, dus 5 maanden na ons eerst intieme contact.
John, een laatste vraag dat sluit ik dit onderwerp af.
Klopt het dat de HPV type 6 en 11 alleen verschijnt op de plaats die geïnfecteerd is? Dus stel dat de genitiale wraten op de anus zijn dan is het virus daar gekomen? Stel dat de virus op de penis is gekomen dan krijg je juist daar de genitiale wraten toch? In dit geval is het virus op de anale plek gekomen en is daar genitiale wraten ontstaan bij mijn partner. Begrijp ik dit goed? Ik kom niet eens in de buurt van zijn anus, dus dan lijkt het mij dat het virus niet van mij afkomstig is, anders had hij wraten op zijn penis en het gebied eromheen.
Hij kreeg de genitiale wraten in oktober vorig jaar. Het kan zijn dat hij langer met het virus rondloopt en dat hij pas vorig jaar een uitbraak heeft gehad? Normaal ruimt het lichaam de HPV virus op binnen 2 jaar na infectie, zo niet dan ontstaan er wraten, toch?
Het lichaam KAN het virus opruimen maar dat is geen wet van Meden en Perzen.
En ja hij kan al veel langer met het virus rondlopen. En ja de wratten verschijnen op de plek van contact. En nee van jou kunnen ze dus niet komen.