Zoeken Vraag het forum

Hoort dit bij genitale wratten?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Afgelopen zondag heb ik gekke bultjes bij mezelf ontdekt. Maandag constateerde de huisarts dat het gw zijn. Ik kreeg Podofyllotoxine en heb het gisteren voor de derde keer aangestipt. Ik gebruik vaseline maar ik heb best wel wat pijn. Ook heb ik het idee dat het gat van mijn vagina vernauwd is, is dit normaal omdat mijn huid misschien dikker wordt door het gebruik van de aanstipvloeistof? Ik zie een heel klein beetje dat de wratten minder erg worden alleen vannochtend had ik erg veel wit slijm in mijn vagina en heeft mijn vagina een sterkere geur gekregen sinds dinsdag… weet iemand of dit normaal is? Ik maak me een beetje zorgen. Op 22 maart wordt ik gebeld om een afspraak voor een soa test te maken dit duurt nog even. Maar zou iemand denken dat ik nog een soa heb?

11 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hier nog wat foto’s, het is niet goed te zien maar het was moeilijk om een foto te maken en tegelijkertijd mijn schaamlippen te spreiden…je ziet wel een beetje wit slijm

Reageren
    Anoniem

Waar heb je de wratjes zitten? Bij de opening van de vagina? Want zo op deze foto’s zie ik geen duidelijke wratjes maar ik had het ook voor het aanstippen al dat het wat verdikt leek en dat terwijl de wratten aan de binnenkant van de vagina zaten precies bij dat plooi daaronder.
    Dus mocht je ze daar ook hebben kan het denk ik wel normaal zijn..

Reageren
    Anoniem

Hi! Ja ze zitten echt bij de opening van mijn vagina. Maar eigenlijk is die dus verdikt waardoor je het niet meer goed ziet.. had jij ook last van een sterke geur? Ik vind het heel vervelend namelijk en ben een beetje bang dat ze straks ontstoken zijn ook ivm slijm of misschien is het wel pus?

Reageren
    Anoniem

Slijm of pus is volgens mij wel normaal bij gw.

Reageren
    Anoniem

Correctie geen pus maar afscheiding..

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is niet normaal.

Reageren
    Anoniem

Is het dan verstandig om weer de huisarts op te zoeken? Ik heb net trouwens weer even gekeken en de zwelling is minder, heb ook het gevoel dat een groot deel van de wratten kleiner en minder geworden zijn. Wel doet het nog een beetje pijn. Misschien dat het dan toch onderdeel was van het proces?..

Reageren
    John (moderator)

Ik zou er toch even naar laten kijken door de huisarts

Reageren
    Anoniem

Als je op thuisarts.nl kijkt (meest betrouwbare site voor medische informatie) zie je staan dat slijm uit de vagina kan bij gw.

Reageren
    Anoniem

Ik zou gerust nog een keer een afspraak bij de huisarts maken. Zolang jij je ongerust maakt, moet je dat gewoon doen.

Reageren
    Anoniem

Hoi allemaal, mijn klachten zijn nu eigenlijk allemaal verdwenen. Ik moest ze vandaag weer aanstippen maar ik kan amper nog wat vinden. Ik heb nu wel 2 bultjes aangestipt waarvan ik denk dat het nog gw zijn. Of hoort dit? Hoor het graag! Ben al heel opgelucht dat het meeste weg is. Natuurlijk maak ik de kuur wel gewoon af.

Reageren
Reageer op: Hoort dit bij genitale wratten?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.