- Anoniem5 juni 2016 om 21:51
Hallo!
Ongeveer in november kreeg ik opeens erg jeuk.. heb al 2 jaar een partner en nooit last gehad
Heb een soa test gedaan en daar kwam uit dat ik candida infectie had, creme gekregen en vaginale tabletten.
Het is toen een paar dagen weggegaan maar weer terug gekomen.
In februari begon het erg te stinken en in maart toch maar weer naar de dokter geweest, uitstrijkje gemaakt en soa test gedaan.
Uitslag van het uitstrijkje was pap2 dus geïnfecteerde cellen gevonden maar niks om me zorgen over te maken.
Het is een paar dagen weggegaan maar het kwam weer terug de geur..
Weer naar de dokter geweest en die heeft mijn een sterke antibiotica kuur gegeven die ik nu aan het nemen ben.
De geur is weg! Maar sinds 2 dagen weer erge jeuk en veel plassen…
Kan dit van de antibiotica zijn en weer een schimmelinfectie zijn?
Ik word er nu een beetje moedeloos van en weet niet meer waar ik het zoeken moet.
Antibioticakuur is nog niet afgelopen.Ook heb ik genitale wratten sinds een half jaar het zijn er maar 3.. creme gehad voor 6 weken maar ze zitten er nog dezelfde grote. Wat kan ik hier aan doen?
Maar nu ik net even wou kijken denk ik dat ik ze ook aan de binnenkant bij de ingang heb.
Ik weet het niet zeker maar het voelt ruw.
Ziet dit eruit als een normale ingang van de vagina? Of zijn dat inderdaad wratten
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb..1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juni 2016 om 22:28Het is best mogelijk dat je nu weer een schimmelinfectie hebt door de antibioticakuur.
Misschien is het goed om voor een andere behandeling te kiezen, met fluconazol bijvoorbeeld.
Of er wratjes in je vagina zitten kan ik zo ook niet beoordelen. Daar zou je de huisarts naar moeten laten kijken.
Reageren
Overleg met de huisarts of het goed is om de vaccinatie te nemen met gardasil.