- Larissss22 augustus 2018 om 12:30
Ik was vanochtend bloed wezen prikken, maar ze had een gaasje, (ik ben vergeten waarvoor het werd gebruikt omdat het allemaal zo snel ging enz.) op de tafel gelegd die ze dan ging gebruiken by mij, maar volgensmij lag dat gaasje op een plekje waar een bloedspat, ik hoop opgedroogd.
Beetje dom dat ik het niet aangeef, omdat ik met een andere vraag bezig was!
Hoe groot is de kans dat ik hep b of iets anders op heb gelopen als ze dat gaasje voor/ en of na het bloedprikken by mij gebruikt heeft?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2018 om 00:53Ik kan me niet voorstellen dat er ergens een bloedspat heeft gelegen met de huidige manier van bloedprikken. Dat gaasje bevat alcohol om de huid te ontsmetten… Zo loop je toch echt niets op hoor
ReagerenLarissss23 augustus 2018 om 04:16Ik weet echt byna 100% zeker dat het bloed was 🙁
Ben zo bang dat, omdat het doekje nat was, het bloed op de tafel afgaf aan het alcohol en op mijn huid komt en daarna de naald erin, wat dan misschien tot bloed-bloed contact kon leiden
ReagerenLarisss23 augustus 2018 om 04:18Lijkt me niet dat dat alcohol doekje gelijk het hepatitis/hiv virus doodt… of wel??
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2018 om 08:48Je kunt zo niks oplopen
Reageren