- Pandamaster25 juli 2017 om 13:00
Hallo, ik heb een beginstadium van genitalr wratten op miin penis en heb seks gehad een maandje geleden ongeveer met mijn vriendin is zij nu ook besmet? Geen condoom gebruikt, en als ze orale seks heeft met mij geef ik het virus dan ook over of niet? Mvg
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juli 2017 om 13:07Wie heeft een beginstadium van genitale wratten vastgesteld? Â Je hebt ze of je hebt ze niet…
Ik weet niet of je een maand geleden ook al besmet was… Je kunt het virus ook overdragen met orale seks.
Reagerenpandamaster25 juli 2017 om 18:05uruloog heeft het vastgesteld dat ik wratten begin te krijgen maar ze zijn nog niet doorgekomen hoe langer ik wacht hoe erger ze worden,
een maand geleden was ik ook al besmet en ik was er niet gerust in want mijn irritatie van mijn huid ging maar niet over.
ik hoop dat dit nu werkt.
mvg
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2017 om 18:12En wat ga er voor gebruiken…
ReagerenPandamaster30 juli 2017 om 23:27Er is me aldara voorgeschreven, hoelang duurt de behandeling eigenlijk? En wanneer zie je veranderingen, ik moet het 3keer per week gebruiken en dit is de 5e dag sinds het me is voorgeschreven, ik zie nog geen progres.
ReagerenPandamaster30 juli 2017 om 23:32Mag ik u mailadress dan kan ik u fotos doorsturen hoe het er nu uitziet want ikzelf ben niet echt overtuigd dat het genitale wratten zijn penis is nog niets veranderd.
ReagerenJohn (moderator)
31 juli 2017 om 00:22Mijn  mailadres is:  [email protected]
ReagerenPandamaster7 augustus 2017 om 02:45Na lang zelf onderzoek te hebben gedaan denk ik dat ik psoriasis heb, online naar dtots gezocht exact hetzelfde, en ik denk dat de schilfers mijn dood vel zijn. Precies aan het vervellen op mijn penis kan dit? En wat kan ik er tegen doen.
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2017 om 11:20ga ermee naar de huisarts….
Reageren