Zoeken Vraag het forum

Testen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Erik

Is er een kans dat je vals negatief test bij je controle test?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is onwaarschijnlijk

Reageren
    Jopua

Ik heb onveilige seks gehad maar wel maar voor 2 minuten. Ik ben er vrijwel zeker van dat zij geen soa zou hebben maar omdat ik mijn hoofd gek maak begin ik precies soms hele hele milde pijn aan een teelbal te krijgen. Ik denk dat dit komt omdat ik er blijf over piekeren. Zo soms een bonzend pijntje maar als ik er niet aan denk heb ik niks en kan ik ook een dag niks voelen. Hoe zou pijn in balzak voelen als je echt een soa had? Is dit constante pijn? Is dit echt hevig? Alvast bedankt

Reageren
    John (moderator)

Dat hoeft niet eens pijn te doen…
    Als je bang bent een soa te kunnen hebben opgelopen moet je een soa test laten doen.

Reageren
    Kevin

Je kunt vals positief testen als je test binnen de window-fase valt. (De window-fase is de tijd tussen het moment van besmetting (dus het moment van onbeschermd contact) en het moment waarop je een besmetting kunt aantonen) voor chlamydia is dit 2 weken. word er eerder getest dan deze 2 weken kun je dus vals negatief testen

Reageren
Reageer op: Testen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.