John (moderator)
5 oktober 2019 om 17:50Je had vooraf geen zaadlozing gehad?
Edwin5 oktober 2019 om 18:23Nee
ReagerenEdwin5 oktober 2019 om 18:30Het aantal zaadlozingen is sowieso drastisch verminderd, voorheen een a twee keer per dag. Nu hooguit een a twee keer per week. Kan dat nog een reden zijn, een soort spontane zaadlozing ofzo om overtollig sperma kwijt te raken?
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2019 om 19:08Dat zou je dan ’s nachts moeten hebben. Je zou het dan een keer moet opvangen en naar de huisarts brengen om op kweek te laten zetten
ReagerenEdwin5 oktober 2019 om 19:18tja, was de eerste keer dat dit zo gebeurde. Zal er alert op zijn zodat ik het een volgende keer kan opvangen.
Het lijkt wel het voorvocht wat bij de zaadlozing lijkt te ontbreken. Dat is namelijk witter en dikker dan ik gewend was.
Maar afscheiding bij een NSU presenteert zich normaal gesproken op een andere manier?
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2019 om 19:40Als je al afscheiding van een NSU hebt, dan zou je in principe ook andere klachten moeten hebben. Is je prostaat ook al eens gecontroleerd?
ReagerenEdwin5 oktober 2019 om 20:34Nee, nooit gecontroleerd. Had ook nog nooit klachten voordat ik zo stom was naar die massagesalon te gaan. Dat is ook waarom ik het steeds heb gelinkt aan een soa. Maar aangezien het dus geen soa kan zijn moet het iets anders zijn…
Ik opperde afgelopen donderdag bij de huisarts of het ook een prostaatontsteking zou kunnen zijn. Huisarts gaf aan dat ik dan niet meer zonder pijnklachten bij hem op de stoel zou zitten..
Je gaf aan dat er bij een NSU in principe ook andere klachten zouden moeten zijn. Geldt dat in principe ook voor iedere andere urithritis?
Hoewel ik er nu wel van overtuigd ben dat ik geen soa heb opgelopen, schiet het op zo’n moment wel weer even door je hoofd. En dan komt ook de vraag boven of deze klachten daar bij zouden kunnen passen.
Of zou het toch die bekkenbodem zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2019 om 20:38“Huisarts gaf aan dat ik dan niet meer zonder pijnklachten bij hem op de stoel zou zitten..” Dit is nonsens.. Je hoeft er niet eens pijnklachten van te hebben als de prostaat is opgezet. Laat de prostaat controleren. De bekkenbodem kun je laten testen
ReagerenEdwin5 oktober 2019 om 20:50Nou, lekker dan zo’n opmerking van de huisarts….
Reageren
Ga ik toch weer twijfelen of dit wordt veroorzaakt door een soa… Prostaat raakt toch niet zomaar opgezet? En heb ook nog niet de leeftijd voor de traditionele prostaatproblemen…John (moderator)
5 oktober 2019 om 22:25Dat hoeft niet door een soa veroorzaakt te worden. Kan ook door een NSU
ReagerenAlex5 oktober 2019 om 23:31Gozer, gewoon een pcr test doen. Zoek ff via google. In utrecht is een stad klieniek, kost 75 euro pcr test voor chlamidia en gonoroe. Chlam moet je binnen 2 manden behandelen met azitromicine 1g eenmalig 2 uur voor het eten of 2 uur naar het eten. Naar 2 manden wordt het chronish en dus kost meer tijd om te behandelen. Zit je not in 2 manden tijd?
ReagerenBart6 oktober 2019 om 19:27John ik snap het niet. Hier zeg je dat de kans eigenlijk niet aanwezig is en dat je direct intensief contact moet hebben.
Ander topic vraagt men of er kans is op een soa als je vrouw hebt gevingerd 3 keer je handen Was en na 3 uur je penis aanraakt waarop je zegt kleine kans ..dat is dan toch geen kleine kans dat is toch geen kans. Dan heb je al uren geen contact gehad kaart staan direct intensief contact en de handen zijn gewassen.
Wat is het nu?
ReagerenJohn (moderator)
6 oktober 2019 om 21:48Ook in dit topic heb ik gezegd:
Theoretisch zou je zo een soa kunnen oplopen.Als je bang bent een soa te hebben opgelopen moet je een soa test doen
ReagerenBart7 oktober 2019 om 13:55Ggd, dokter en soa sence gecontacteerd.
Je kan ook theoretisch zo geen soa krijgen.
Alles is dan al dood. Volgens soa sence infolijn is er hele kleine kans als je meteen aan je penis zit. En geen kans half uur later zelfs en na handen wassen met zeep al helemaal niet.
Ook de reden waarom je geen soa krijgt van een wc bril.ook theoretisch niet.
ReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2019 om 14:02Helemaal goed dan.
Reageren