- M17 oktober 2017 om 15:36
Goedemiddag
Begin vorig jaar ben ik met mijn ex naar de huisart gegaan en waren bij mij klachten wat op chlamydia en gonneroe bleek hier ben ik toen op getest en deze bleken positief te zijn ik ben hier toen voor behandeld mijn ex werd verzocht om bij zijn eigen huisarts ook dezelfde test te doen hij heeft later hier de uitslag van gekregen en deze bleek negatief dus hij hoefde niet behandeld te worden terwijl hij steeds vaker klachten kreeg en nog steeds heeft die duiden op na mij zeggen de geslacht ziektes zijn rechter bal wordt ongelofelijk dik hij heeft het gevoel dat hij scheermesjes plast hij heeft deze klachten niet altijd! Maar eens in de zoveeltijd komt dit op raar eigenlijk hij heeft hier zelfs al een paar keer voor in ziekenhuis gelegen omdat hij hoge koorts er bij kreeg. Maar goed terug te komen op mijn verhaal in november 2016 belande ik heel veel pijn in de buik in het ziekenhuis tot 3 keer aan toe er werd steeds een blaasonsteking plus nierbekonstekking geconstateerd Dusja veder zoeken dachten ze dat geen optie was ze vonden het best raar en kozen er voor om nog meer onderzoeken te doen er werd zelfs een darmkijkoperatie gedaan en buikkijkoperatie en dagelijks bloed geprikt mijn mijn onstekingswaardes werden steeds hoger gek eigenlijk want voor de onstekingen had ik antibiotica enkele dagen later werd er weer een inwendige echo gemaakt en met een eenden bek gekeken toen is er weer een van alles afgenomen voor bepaalde ziektes. Week later werd ik gebeld en bleek de chlamydia weer aanwezig te zijn waarvan geen idee in die tijd geen sex gehad kunnen hebben lag in het ziekenhuis 2 maanden later bij de huisarts gecontroleerd alles bleek negatief gelukkig eindelijk! Maar nu paar maanden later begint alles weer opnieuw vieze geur van de vagina bloed verlies afscheiding en van die verzurende steken in de zei enzevoort nu is er door de gyneceloog weer een uitstrijkje gedaan maar hoe zou ik clamydia weer opgelopen kunnen zijn ik ben ik de tijd een vrijgezelle meid geworden en Heb in die tijd geen sex meer gehad raar toch?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2017 om 15:41Misschien is het goed om dan eens te testen op LGV. Je hebt ook geen speeltjes gebruikt, die je al had…
ReagerenM17 oktober 2017 om 16:19John (moderator)
17 oktober 2017 om 16:29Dat is een variant van chlamydia die vervelende klachten kan veroorzaken.
ReagerenM17 oktober 2017 om 16:34nou ik kom nu elke week zowat bij de huisart voor urine controlen op blaasonsteking maar hij wil nu niets meer controleren omdat hij denkt dat de gyneceloog beter eerst kan kijken en testjes kan doen de laatste paar dagen bloed ik echt als een rund en alles doet zoo pijn
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2017 om 17:01Overleg het dan met de gynaecoloog
Reageren