Zoeken Vraag het forum

Hopeloos

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Andre

Hallo allemaal
    ik be ben 53
    ik heb in 2015 een hartinfact gehad drie krans slagaders zaten voor 93 procent dicht zat al jaren bij de cardioloog maar niks aan de hand elke keer als ik kwam kreeg ik standaard een ecg maar mijn hart was goed en dat ging elke zo als ik kwam niks aan de hand tot 2015 kreeg ik een hartkatheterisatie daar zagen ze dat alle de krans slagaders dicht zaten dus gedotterd onslagen uit ziekenhuis week later lag ik er weer ik had tijdens het dotteren een hartinfarct gekregen omdat ze een zij vat geraakt hadden
    sinds dien blijft het hetzelfde ik ben er niet van opgeknapt
    ik heb een vraag zijn er mensen die dat ook heeft meegemaakt
    afgelopen vrijdagochtend een black out gehad en druk op de borst en schouderbladen
    naar de huisarts geweest heb bloed laten prikken voor troponine was allemaal goed
    je komt en je gaat ecg ze zeggen dat je alles ziet???????? ik weet het niet meer
    later op de middag toch weer huisarts gebeld dat het niet ging arts heeft
    ambulance gebeld naar de hart bewakinng hartfilmpje gemaakt niks te zien maar voor observatie een nacht gebleven
    in het ziekenhuis s nachts rond 3 uur ontzettend last gehad druk op de borst en mijn linker arm bloeddruk was hoog en hoofdpijn hartfilmpje gemaakt en nitrospray gebruikt bloeddruk wou niet zakken na 8 keer sprayen ging mijn bloeddruk naar beneden en de druk nam af cardioloog zegt we zien niks
    wie kent dit
    ecg is dat betrouwbaar

ik heb een Nucleair hartonderzoek gehad alles zag er gelukkig goed uit blij dus
    maar mijn probleem dat ik nog steeds klachten op mijn borst met hoge bloeddruk
    slik zelf veel medicijnen vaat verwijderaars tot bloedverdunners en bètablokkers
    heb zelf in 2015 infarct gehad kransslagaders zaten voor 93 procent dicht nu open
    sindsdien gaat het niet lekker zo ga je naar de SEH en zo ben je weer thuis
    weet geen raad meer wat ik moet doen
    als last weer twijfel ik of ik maar weer moet bellen loop maar te sukkelen
    op de ECG is nooit wat te zien altijd goed en een hartkatheterisatie gehad in juni 2016
    klein infarctje zeg maar een schampschot
    wat voor onderzoeken zijn er nog meer ik weet niet meer wat ik nog kan doen

Reageer op: Hopeloos
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.