Zoeken Vraag het forum

Hopeloos word je er van

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M

Goedemiddag

Begin vorig jaar ben ik met mijn ex naar de huisart gegaan en waren bij mij klachten wat op chlamydia en gonneroe bleek hier ben ik toen op getest en deze bleken positief te zijn ik ben hier toen voor behandeld mijn ex werd verzocht om bij zijn eigen huisarts ook dezelfde test te doen hij heeft later hier de uitslag van gekregen en deze bleek negatief dus hij hoefde niet behandeld te worden terwijl hij steeds vaker klachten kreeg en nog steeds heeft die duiden op na mij zeggen de geslacht ziektes zijn rechter bal wordt ongelofelijk dik hij heeft het gevoel dat hij scheermesjes plast hij heeft deze klachten niet altijd! Maar eens in de zoveeltijd komt dit op raar eigenlijk hij heeft hier zelfs al een paar keer voor in ziekenhuis gelegen omdat hij hoge koorts er bij kreeg. Maar goed terug te komen op mijn verhaal in november 2016 belande ik heel veel pijn in de buik in het ziekenhuis tot 3 keer aan toe er werd steeds een blaasonsteking plus nierbekonstekking geconstateerd Dusja veder zoeken dachten ze dat geen optie was ze vonden het best raar en kozen er voor om nog meer onderzoeken te doen er werd zelfs een darmkijkoperatie gedaan en buikkijkoperatie en dagelijks bloed geprikt mijn mijn onstekingswaardes werden steeds hoger gek eigenlijk want voor de onstekingen had ik antibiotica enkele dagen later werd er weer een inwendige echo gemaakt en met een eenden bek gekeken toen is er weer een van alles afgenomen voor bepaalde ziektes. Week later werd ik gebeld en bleek de chlamydia weer aanwezig te zijn waarvan geen idee in die tijd geen sex gehad kunnen hebben lag in het ziekenhuis 2 maanden later bij de huisarts gecontroleerd alles bleek negatief gelukkig eindelijk! Maar nu paar maanden later begint alles weer opnieuw vieze geur van de vagina bloed verlies afscheiding en van die verzurende steken in de zei enzevoort nu is er door de gyneceloog weer een uitstrijkje gedaan maar hoe zou ik clamydia weer opgelopen kunnen zijn ik ben ik de tijd een vrijgezelle meid geworden en Heb in die tijd geen sex meer gehad raar toch?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien is het goed om dan eens te testen op LGV.  Je hebt ook geen speeltjes gebruikt, die je al had…

Reageren
    M

lgv is?

Nee dit alles heb ik toen gelijk weg gegooid

Reageren
    John (moderator)

Dat is een variant van chlamydia die vervelende klachten kan veroorzaken.

Reageren
    M

nou ik kom nu elke week zowat bij de huisart voor urine controlen op blaasonsteking maar hij wil nu niets meer controleren omdat hij denkt dat de gyneceloog beter eerst kan kijken en testjes kan doen de laatste paar dagen bloed ik echt als een rund en alles doet zoo pijn

Reageren
    John (moderator)

Overleg het dan met de gynaecoloog

Reageren
Reageer op: Hopeloos word je er van
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.