Zoeken Vraag het forum

Soa door kort oraal contact

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste mensen,

Ik ben 2-3 dagen geleden bij een prostituee geweest en ik heb daar vaginaal en oraal veilig gedaan alleen heeft ze mij 2 a 3 minuten oraal bevredigd zonder condoom tot ze weer een nieuwe condoom pakte Ik ben natuurlijk ernstig bang dat ik iets heb opgelopen.

Ik weet niet of het mogelijk is om nu al iets te merken of dat het iets psychisch is omdat ik mezelf natuurlijk ontzettend gek maak met de mogelijkheid dat iets ernstigs heb opgelopen.

Want ik heb in t verleden al wel eens chlamydia opgelopen en heb t vrijwel daarna altijd veilig gedaan tot dit incident . Ik ga het natuurlijk wel testen bij GGD of huisarts maar voor nu maak ik me toch een beetje zorgen ondanks dat het vrij kort was.

Ik heb wel t gevoel dat een beetje branderig voelt.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een soa door oraal contact is niet uitgesloten. Het branderig gevoel kan natuurlijk ook een irritatie zijn.
    testen kan 2 weken na het onveilige contact of eerder als er klachten zijn.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt! Ik ga in iedergeval naar de huisarts of ggd morgen. Want ik heb wel een branderig beetje tintelend gevoel aan de eikel. Dit had ik eigenlijk gelijk nadat ik daar weg ging is dat raar? En omdat ik er nu steeds aan denk en op het internet ontzettend schrik van alles wat ik lees maak ik me ernstig zorgen.

Ik weet niet of SOA’s merkbaar zijn gelijk na de daad al houdt het branderige gevoel al wel 2 dagen aan.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou voor een soa uitzonderlijk snel zijn. Ik denk eerder dat het een irritatie is. Is er ook wat aan de eikel te zien? roodheid bijvoorbeeld?

Reageren
    Anoniem

Zover ik kan zien zijn er geen veranderingen te zien aan de eikel of penis in t algemeen.

Reageren
    Anoniem

Alleen in erectie is er wel roodheid zichtbaar.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het toch een irritatie is…..

Reageren
    Anoniem

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest hij wees mij inderdaad op de irritatie
    en zei dat het schimmelinfectie was. Ook door de constant aanwezige pijnlijke jeuk en dat had een beter beeld bij een schimmelinfectie dan bijv.. Herpes waar ik bang voor ben/was want hij heeft me enigszins gerustgesteld. Maar toch blijft het herpes idee wel een beetje spelen.

Al moet ik nu nog steeds 10 dagen wachten want ik ben ook aangemeld door mijn huisarts voor een SOA onderzoek op Chlamydia en Gonorroe.

De enige vraag die ik vergeten ben te stellen aan mijn huisarts was:
    Of die schimmelinfectie nog een bepaald incubatietijd had dat het in principe gelijk opgelopen kan worden? want toen ik weg ging bij de prostituee had ik al een branderig gevoel en dat is wel versterkt zo erg dat ik er niet van kon slapen.

Nu heb ik eindelijk wel een beetje slaap gevat en dan voel ik het bijna tot niet maar als ik weer wakker ben dan begint het weer.

Reageren
    John (moderator)

Een schimmelinfectie heeft geen incubatietijd.
    [quote]Of die schimmelinfectie nog een bepaald incubatietijd had dat het in principe gelijk opgelopen kan worden? want toen ik weg ging bij de prostituee had ik al een branderig gevoel en dat is wel versterkt zo erg dat ik er niet van kon slapen.[/quote] maar zo snel gaat het nou ook weer niet. Ik denk dat je in eerste instantie toch gewoon een irritatie had.

Reageren
Reageer op: Soa door kort oraal contact
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.