- Anoniem8 november 2015 om 14:11
Beste mensen,
Ik ben 2-3 dagen geleden bij een prostituee geweest en ik heb daar vaginaal en oraal veilig gedaan alleen heeft ze mij 2 a 3 minuten oraal bevredigd zonder condoom tot ze weer een nieuwe condoom pakte Ik ben natuurlijk ernstig bang dat ik iets heb opgelopen.
Ik weet niet of het mogelijk is om nu al iets te merken of dat het iets psychisch is omdat ik mezelf natuurlijk ontzettend gek maak met de mogelijkheid dat iets ernstigs heb opgelopen.
Want ik heb in t verleden al wel eens chlamydia opgelopen en heb t vrijwel daarna altijd veilig gedaan tot dit incident . Ik ga het natuurlijk wel testen bij GGD of huisarts maar voor nu maak ik me toch een beetje zorgen ondanks dat het vrij kort was.
Ik heb wel t gevoel dat een beetje branderig voelt.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 november 2015 om 15:18Een soa door oraal contact is niet uitgesloten. Het branderig gevoel kan natuurlijk ook een irritatie zijn.
Reageren
testen kan 2 weken na het onveilige contact of eerder als er klachten zijn.Anoniem8 november 2015 om 17:48Oke bedankt! Ik ga in iedergeval naar de huisarts of ggd morgen. Want ik heb wel een branderig beetje tintelend gevoel aan de eikel. Dit had ik eigenlijk gelijk nadat ik daar weg ging is dat raar? En omdat ik er nu steeds aan denk en op het internet ontzettend schrik van alles wat ik lees maak ik me ernstig zorgen.
Ik weet niet of SOA’s merkbaar zijn gelijk na de daad al houdt het branderige gevoel al wel 2 dagen aan.
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2015 om 17:59Dat zou voor een soa uitzonderlijk snel zijn. Ik denk eerder dat het een irritatie is. Is er ook wat aan de eikel te zien? roodheid bijvoorbeeld?
ReagerenAnoniem8 november 2015 om 18:10Zover ik kan zien zijn er geen veranderingen te zien aan de eikel of penis in t algemeen.
ReagerenAnoniem8 november 2015 om 18:12Alleen in erectie is er wel roodheid zichtbaar.
ReagerenJohn (moderator)
8 november 2015 om 23:00Ik denk dat het toch een irritatie is…..
ReagerenAnoniem9 november 2015 om 18:38Ik ben vandaag bij de huisarts geweest hij wees mij inderdaad op de irritatie
en zei dat het schimmelinfectie was. Ook door de constant aanwezige pijnlijke jeuk en dat had een beter beeld bij een schimmelinfectie dan bijv.. Herpes waar ik bang voor ben/was want hij heeft me enigszins gerustgesteld. Maar toch blijft het herpes idee wel een beetje spelen.Al moet ik nu nog steeds 10 dagen wachten want ik ben ook aangemeld door mijn huisarts voor een SOA onderzoek op Chlamydia en Gonorroe.
De enige vraag die ik vergeten ben te stellen aan mijn huisarts was:
Of die schimmelinfectie nog een bepaald incubatietijd had dat het in principe gelijk opgelopen kan worden? want toen ik weg ging bij de prostituee had ik al een branderig gevoel en dat is wel versterkt zo erg dat ik er niet van kon slapen.Nu heb ik eindelijk wel een beetje slaap gevat en dan voel ik het bijna tot niet maar als ik weer wakker ben dan begint het weer.
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2015 om 19:36Een schimmelinfectie heeft geen incubatietijd.
Reageren
[quote]Of die schimmelinfectie nog een bepaald incubatietijd had dat het in principe gelijk opgelopen kan worden? want toen ik weg ging bij de prostituee had ik al een branderig gevoel en dat is wel versterkt zo erg dat ik er niet van kon slapen.[/quote] maar zo snel gaat het nou ook weer niet. Ik denk dat je in eerste instantie toch gewoon een irritatie had.