Zoeken Vraag het forum

Keelpijn na onveilig pijpen/orale seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem11

Ik heb laatst een jongen onveilig gepijpt. en nu heb ik in korte tijd al 2x last van mijn keel gehad. dus ik ben bang dat ik nu een SOA heb. Maar als ik die heb betekend het dan ook dat ik kans heb op onvruchtbaarheid heb of niet? Omdat het dus alleen in mn mond heb, of gaat zoiets door naar je baarmoeder/eierstokken etc?

6 reacties
    Reageren
    dokterK

Nee, als het in je keel zit, gaat het niet naar naar je baarmoeder/ eierstokken en kan je ook niet onvruchtbaar worden.

Reageren
    Floor

2 dagen na onveilig te hebben gepijpt, heb ik erge keelpijn. Kan dit met een soa te maken hebben? Of is dat te snel?

Reageren
    John (moderator)

Voor een soa is dat eigenlijk te snel…. een andere bacteriële infectie zou eventueel wel kunnen.. Maar het kan natuurlijk ook gewoon keelpijn zijn. Die heerst op dit moment

Reageren
    John

Heb 3 dagen geleden iemand gepijpt en heb in 1 kant van mijn keel last al 1 dag ernaa. Heb zelf tijdens niezen bloed gezien uit mn neus. Kan dit een soa zijn. Wel moet ik zeggen dat ik laatste dagen heel drukke schema en door het koud heb gelopen met sportkleding die onder zweet waren. Moet ik testen en hoe lang moet ik wachten voor het afnemen van een test?

Reageren
    John (moderator)

Testen kan 14 dagen na het contact

Reageren
    John (moderator)

Maar van en soa krijg je niet meteen 1 dag later al klachten

Reageren
Reageer op: Keelpijn na onveilig pijpen/orale seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.