- ano23 december 2021 om 18:46
Hoi, ik heb afgelopen weekend een meid gebeft en anderhalve dag later kreeg ik last van keelpijn. Het trekt nu langzamerhand een beetje weg, maar vroeg me toch af of dit kan komen door een SOA of misschien dat mijn keel haar bacteriƫn niet goed aan kan.
Voor zover ik lees krijgt men keelpijn door chlamydia of gonorroe pas na een week ofzo?Als het een SOA kan zijn, moet ik dan 2 Ć 3 weken wachten met testen, of zou dat nu al kunnen?
Mvg
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 december 2021 om 18:50Het zal een infectie met andere bacteriƫn zijn. Van een soa krijg je zo snel geen klachten
Reagerenano23 december 2021 om 18:55Bedankt voor je snelle antwoord!
Is dit iets waarvoor ik naar de huisarts moet gaan voor de zekerheid, of is dit iets waar ik me geen zorgen over hoef te maken en gewoon moet wachten tot het over gaat?
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2021 om 18:57Ik zou het even aankijken, maar 2 weken na het contact toch maar een soa test laten doen
ReagerenTomas3 april 2023 om 20:41Hi ik heb ook keelpijn na het beffen gekregen direct dezelfde nacht. Wat kan dit zijn? Ik zie niet evht een duidelijk antwoord.
ReagerenBefkoning6 december 2023 om 15:37Ik heb hier ook altijd last van. De gynaecoloog van mijn vriendin zegt dat 10-15% van de mannen na het beffen direct keelpijn krijgt die dagen of zelfs weken kan aanhouden. Ligt niet aan je partner of een soa, dit ligt aan jezelf. Je kan 100 meiden beffen en bij alle 100 zal je keelpijn krijgen. Volgens de gynaecoloog ook ongevaarlijk, alleen erg vervelend. Dikke pech dus. Maar een kermis is soms een geseling waard zeg ik dan š š
ReagerenHammertime15 april 2026 om 20:24Maar ik heb echt best veel vrouwen gebeft en nooit kreeg ik last van mijn keel en bij mijn huidige vriendin krijg ik wel af en toe pijn in mijn keel direct na het beffen…enig idee hoe dat kan?
Reageren