Ik werd vanmorgen wakker en tot mijn verbazing zag ik allemaal wit achtig spul op mijn eikel van de penis. De gehele eikel was zo goed als bedekt door het witte spul. Met een papiertje eraf gehaald en dat ging eigenlijk vrij soepel. Ik heb geen intense of sterke lucht geroken.
Het witte spul was echt heel plakkerig het leek wel vochtig.
Toen ik het weg had gehaald zag ik allemaal deze rode strepen/plekken op mijn eikel. Gistermiddag had ik dit nog niet!
Ik ben direct onder de douche gesprongen en mijn penis schoongemaakt met water. Ik zag dat tijdens het douche de bovenste laag huis los kwam net zoals bij iets wat aan het vervellen is.
Nu een paar uur later heb ik lichte tintelingen op mijn eikel, geen echte jeuk, geen echt branderig gevoel, geen afscheiding, geen pijn bij plassen of iets dergelijks.
Wat kan dit zijn?
Ik hoor het graag.
Groetjes
Ik denk dat je hiermee best naar de huisarts kan gaan. Grote kans dat het een schimmel is, dan kan de huisarts een creme voorschrijven.
(of gewooon een schimmel creme in de vrije verkoop kopen en daarmee beginnen: Miconazol 2x daags of Terbinafine creme 1x daags)
Hallo Peter na 2 weken miconazol had ik ineens roodheid. Is dat arg
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!