Goedendag, ik heb sinds ruim 4 maanden klachten die begonnen met irritatie aan de eikel, soort irritant gevoel steeds alsof de eikel bloot(zonder voorhuid) in de onderbroek zat, soms wat branderige of prikkelende irritatie bij het plassen topje eikel maar ook onder waar de plasbuis uit het lichaam ontspringt, lijkend op urethritis maar geen afscheiding oid. Sinds januari zijn er ook plekjes zichtbaar aan de eikelrand, deze plekjes gaan maar niet weg en zijn sinds een poosje soms onwijs pijnlijk, stekend, kloppend of zeurend, ook rond het plasgaatje zit wat pijn/irritatie en is de huid wat onrustig/bobbelig. Verder sinds een maand ook nog zeurende pijn in de rechter liesstreek lijkt te komen uit de regio rechter testikel, het is alsof je een trap in je ballen hebt gehad, de pijn komt en gaat, overigens
geen opgezette klieren. Vanwege langer verblijf in het buitenland heb ik nog geen huisarts bezocht, dit ben ik nu wel van plan, maar hoop hier alvast een idee te krijgen welke richting de buitenlandse arts op moet denken?
Kans op een soa lijkt me nihil, of mijn vriendin heeft een avontuurtje gehad, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.