- Slinkie7 oktober 2021 om 21:13
Beste,
Ik heb twee weken terug seks gehad met een
vrouwlijke prostituee en deze heb ik oraal bevredigt zonder bescherming. Geen seks gehad en zij heeft mij gepijpt met condoom.Direct hierna 2 dagen later enorme keelpijn wat nu 10 dagen later nog steeds aanwezig is inclusief opgezette halsklieren.
Vandaag echter ook opgezette klieren in de lies.
Huisarts gister al gebeld voor een soa keel onderzoek, aangezien ik las dat gonorroe en chlamidya in de keel kunnen ontwikkelen.
Echter maak ik me sinds vandaag erg druk om hiv omdat ook de lies klieren opgezet zijn sinds ik het een uur geleden heb ontdekt.
Als ik zoek op gonnoroe in keel of chlam dan hebben ze het enkel of de keel klieren… kan ook nergens vinden of je een druiper krijgt van gonorroe in je keel want aan mijn geslachtsdeel is vooralsnog niets te zien.
Heb corona test moeten doen die was negatief dus kan dinsdag langskomen voor keelonderzoek en plaspotje en bloedafname afspraak maken.
Maar kan iemand mij gerust stellen voor het weekend? Het hoeft toch niet duidelijk hiv te zijn? Mijn wereld zal instorten.
Maak mij ernstige zorgen door de klieren in de lies. Heb geen seks gehad en ben met condoom gepijpt.
Help me.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2021 om 21:19Vanuit je eigen keel kun je geen druiper krijgen en van orale seks krijg je doorgaans ook geen HIV
ReagerenEddy7 oktober 2021 om 21:33Maar als we alle soa’a bekijken die je in je keel kunt krijgen los van hiv,
Zijn er dan soas in de keel waardoor je lies lymfklieren ook gaan zwellen en zeuren?
Het zou ook nog een gewone keelpijn infectie kunnen zijn, lichte griep maar ook daarvan zwellen je klieren in je lies toch niet op? Dan blijft alleen hiv over toch? Vreselijk!
ReagerenJohn (moderator)
7 oktober 2021 om 21:39doorgaans zwellen daar de klieren in de lies niet van. Een een HIV infectie is niet waarschijnlijk
ReagerenKevin13 oktober 2021 om 09:15Ik vind het bizar dat hier verkeerde informatie word gegeven. je kunt gonorroe wel degelijk in de keel krijgen (zelf ook al gehad namelijk)
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2021 om 16:35Beter lezen… Er wordt gevraagd of je vanuit je eigen keel een druiper kunt krijgen… Dat kan dus niet tenzij je jezelf pijpt
“kan ook nergens vinden of je een druiper krijgt van gonorroe in je keel “
Reageren