- Anoniem2 augustus 2016 om 10:42
Ik heb laatste tijd meerdere vrouwen gehad onveilig waarvan 2 daarvan bij de wallen werken ik heb beide met condoom waarvan de 1 wel terwijl ze wel spuug gebruikte en ne rukte zonder condoom en had al voor dat al last van me maag en jeuk bij me anus en last van me penis ik zweet soms bij het slapen maar dat komt door het weer hoop ik.ik voel me dus paar dagen niet zo lekker en duidt duidelijk op een soa natuurlijk vrees ik hiv met me leven maar de kans is vrij klein maar wat zou u denken voor soa ik heb
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2016 om 13:36[quote]meerdere vrouwen gehad onveilig waarvan 2 daarvan bij de wallen werken ik heb beide met condoom[/quote] Hoe zit het nou? veilig of onveilig? Met condoom is niet onveilig…
Reageren
Van rukken en spuug krijg je geen HIV in ieder geval. En wat is precies: last van mijn penis?
Je zult toch iets duidelijker moeten zijn…Anoniem2 augustus 2016 om 15:56Escuses de vrouwen van de wallen veilig waarvan 1 daarvan voordat ze condoom om deed trok ze me af met haar spuug en de andere vrouwen onveilig en nu laatste paar dagen van buikpijn en jeuk bij anus waar ik best behoorlijk heb lopen krabben maar en nu wondjes zeeertjes is ontstaan maar komt dat van het hard krabben of dat er nu gewoon bultjes zijn gekomen.de jeuk is nu minder tot bijna niet anus is nog beetje gevoelig maar heb alleen last van buikpijn en hele lichte pijn bij penis of balzak
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2016 om 16:01Het is dan nog maar de vraag of het een soa is.
Reageren
ik zou in ieder geval met de klachten naar de huisarts gaan en voor de zekerheid dan toch maar een soa test laten doen.