- Linn23 maart 2020 om 13:17
Ik heb altijd behoorlijk veel last van afscheiding, dit is wel heel wisselend van dag tot dag. Soms is het normaal en soms lijkt er een ‘klontje’ in te zitten of wat dikker te zijn. De geur veranderd niet, het is vrijwel geurloos. Nu merkte ik op dat ik, tijdens de gemeenschap (alleen dan, daarna snel verdwenen) een soort ‘luchtbelletjes’ in mijn afscheiding heb (wit). Als ik hier op Google kom ik uit bij trichomonas.
Ik heb eerder 4 soa tests gedaan bij de huisarts, allemaal negatief. Ook is er een uitstrijkje gemaakt (2x ivm afwijkende uitslag), nu lees ik op sommige websites dat trichomonas via een uitstrijkje gevonden kan worden?
Moet ik me zorgen maken? Waar komt de (vreemde) afscheiding en de ‘luchtbelletjes’ vandaan? Ik neem aan dat ik zóveel soa tests serieus kan nemen? Daar word volgens mij niet op trichomonas getest, had dit dan naar boven gekomen in mijn uitstrijkjes? Hoort het gewoon bij me? Heeft het met pil gebruik te maken? Ik wil op dit moment niet de huisarts bellen, want deze heeft het vast al druk genoeg 🙂
Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
23 maart 2020 om 13:47De luchtbelletjes ontstaan door de seks. Heel plat gezegd: De afscheiding wordt een beetje opgeklopt en daardoor komen er dan belletjes in
Reageren