- Anoniem16 september 2015 om 00:11
Hallo.
Ik heb al een geruime tijd (10jaar) moeite met het inslapen. Ben er 7 jaar geleden voor naar de dokter geweest en die nam het niet heel serieus en uiteindelijk gaf hij me 3 tabletten van temazepam. Deze werkten helaas niet bij mij. Dus ik dacht de dokter neemt mij toch niet serieus dan probeer ik het met kruiden thee en homeopathische producten zoals melatomine. Zelf dat werkt niet. Ik word er ondertussen wel gek van. Omdat ik hierdoor pas tegen half 5 eindelijk slaap.en dan laat wakker word zelfs slapen Door de wekker. En waardoor ik pas laat merk dat mijn zoontje ook wakker is. Is er nog iets aan te doen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 september 2015 om 00:19Ga terug naar je huisarts en vraag om een ander middel. Geef ook aan dat je je niet serieus genomen voelt.
ReagerenAnoniem16 september 2015 om 00:28Heb inmiddels vanaf 2007, 3 verschillende artsen gehad. En Door de arts van 2007 heb ik niet het gevoel alsof de huisartsen wel zo serieus zijn met de klachten die ik heb. Vaak zit het tussen mijn oren. Of moet ik een dag boekje bij houden om zo er achter te komen wanneer ik goed slaap en wanneer niet of wanneer ik pijn of niet heb. Dus mijn vertrouwen is eigenlijk helemaal op een laag pitje
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2015 om 08:42Het bijhouden van een dagboekje is op zich helemaal niet zo vreemd. Daarmee kun je inzicht krijgen in bepaalde patronen die wellicht een (mede)oorzaak voor de problemen zijn. Als je op zoek bent naar een oplossing heb je daar wel je huisarts bij nodig. De melatonine die je bij de drogist koopt, is overigens te laag gedoseerd om goed te kunnen werken. De huisarts zou daar een recept voor kunnen geven. Melatonine 5 mg.
Ik zie overigens net dat je in een ander topic ook hebt gereageerd:
[quote]Mijn zoontje is 19 maanden en hij slaapt nog steeds niet nachten Door. Ik heb het maar geaccepteerd. Ik heb het geprobeerd om er voor te zorgen dat hij snachts slaapt maar helaas. Dus slapeloze nachten en gebroken nachten neem ik maar voor lief.[/quote]Het afgelopen anderhalf jaar is er dus wel een duidelijke oorzaak…..
ReagerenAnoniem16 september 2015 om 09:51Ja dat klopt dat ik daar op heb gereageerd maar dat is niet de oorzaak. Het was voor zijn geboorte namelijk ook al. Maar inderdaad nu hij er is heb ik er iets meer last van nu hij de nachten vaak nog wakker word. Gemiddeld 3x per week.
Reageren