- Anoniem27 april 2014 om 08:01
Hallo,
Laatste tijd heb ik last van warme voeten als ik wakker word. En mijn ogen zijn echt droog bij het wakker worden. Verder word ik dan midden in de nacht wakker om te gaan plassen, dan plas ik ook extreem veel. Ik heb het ’s avonds ook heel warm waardoor ik dorst heb.
Ik doe de raam open, slaap met laken, niks help.
Wat zal de oorzaak zijn?
Ik heb verder ook 3 knobbels aan mijn oksel.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 april 2014 om 09:31Dat is moeilijk te zeggen zo.
Ben je man of vrouw?
Reageren
Hoe oud ben je?
Gebruik je nedicijnen, drugs of alcohol?Anoniem27 april 2014 om 20:07Ik ben een vrouw, 21 jaar oud en gebruikt haldol 2 mg al 1 1/2 jaar
ReagerenAnoniem27 april 2014 om 20:08Ik gebruik trouwens geen drugs of alcohol
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2014 om 20:19[quote]Verder word ik dan midden in de nacht wakker om te gaan plassen, dan plas ik ook extreem veel. Ik heb het ’s avonds ook heel warm waardoor ik dorst heb.[/quote]Als je ’s avonds veel drinkt is het natuurlijk niet vreemd dat je ’s nachts veel moet plassen. Probeer het veel drinken ’s avonds zoveel mogelijk te beperken.
[quote]mijn ogen zijn echt droog bij het wakker worden[/quote]Het is mogelijk dat je gedurende de slaap je ogen niet helemaal sluit. Probeer hiervoor een slaapbril uit.
Het warm worden en de knobbels(lymfeklieren) in je oksel kunnen duiden op een infectie.
Ga met de klachten naar je huisarts. Een bloedonderzoek zou wellicht uitsluitsel kunnen geven.
Reageren