- T20 oktober 2015 om 10:40
Laatste 2 weken word ik midden in de nacht wakker tusen 3 en 4:30 en dan heb ik ontzettende dorst, hele droge ogen en ik moet heel erg plassen. Als ik geplast en veel water gedronken heb dan val ik niet meteen weer in slaap en dat is erg vermoeiend. In de ochtend moet ik dan meestal ook weer erg plassen. Overdag heb ik nergens last van.
Ik heb al geprobeerd overdag meer te drinken zodat ik s’avonds nouwelijks drink. Ik neem wel een uur voor het slapen magnesium met B6 vitamine in om goed te kunne slapen.
Ik gebruik Pulmicort 2x per dag en af en toe Buventol wegens Astma (Ik heb vrij weinig last van mijn Astma).
Wat kan er aan de hand zijn?
4 reactiesReagerenAnoniem20 oktober 2015 om 10:51Ik heb ook wat last gehad van hartkloppingen in deze periode.
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2015 om 13:47Ik vraag me af of je van magnesium en B6 beter gaat slapen als je dat 1 uur voor het slapen gaan neemt. Ik betwijfel het….. Sla de magnesium en de b6 een paar dagen over of neem ze ’s ochtends. Kijk dan eens wat het resultaat is. Daarnaast zou je de bloedsuikerspiegel eens kunnen laten controleren bij de huisarts.
ReagerenT20 oktober 2015 om 15:21Oke, dat van de MAgnesium B6 ga ik eens proberen.
Wat heeft het bloedsuikerspiegel voor een invloed?
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2015 om 16:03Als je bloedsuikerspiegel niet in orde is zoals bijvoorbeeld bij diabetes, gaan mensen dus ook veel drinken en dan met name ’s avonds en nachts
Reageren