Zoeken Vraag het forum

slapeloosheid door angst,.beeld en geluid hervormingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Een meisje vsn 13

Ik heb de laatste tijd heel erg veel last van slapeloosheid. Dat kimt allemaal doir angst. Ik ben voor alles bang , beelden en geluiden worden hervormd.
    Ik ben gwn bang om te slapen , ik ben bang om alleen te zijn.. Wat moet ik doen ?

Een hopeloos meisjr van 13

3 reacties
    Reageren
    Joleen

Hallo meisje van 13, sinds wanneer is deze angst? Is er recent iets gebeurd, thuis of op school waardoor je nu bang voor alles bent? Kun je ons iets meer vertellen? Dan kunnen we je beter helpen…

Liefs Joleen

Reageren
    meisje van.13

Nou ,
    Ik kijk wel eens crime scenes , maar daar heb ik nooit last van gehad.
    Het is begonnen sinds ong. een.maand terug , na een horrorfilm.
    Ik weet dat dat niet echt is , maar ik heb alrijd al.gehad ,.al sinds voor dt ik crimescenes keek., ben ik altijd al bang geweest om alleen te zijn , het donker ,.en beeldhervormingen.
    Ik weer het gwn.niet meer ..

Reageren
    Tara

Oh jeetje, ik heb vroeger exact hetzelfde gehad na het zien van een horrorfilm. Ik wist ook wel dat het hartstikke nep was, maar ik heb er best lang last van gehad. Ik heb nog weken met de lamp aan geslapen. Uiteindelijk is het vanzelf over gegaan…

Reageren
Reageer op: slapeloosheid door angst,.beeld en geluid hervormingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.