onstekingen door gehele lichaam, stijve handen,

loop nu al enige maanden bij een dokter maar tot op heden geen uitslag wat het zou kunnen zijn.

Sinds een paar maanden heb ik 's-morgens last dat ik stijf ben. (Handen, benen enPinlijke schouders)
    Kan mijn ene hand sinds een paar weken weer dichtdoen en de andere gaat nog steeds niet volledig dicht en er zit ook weinig kracht in.
    Enige weken geleden kon ik na het douchen niets meer, moest geholpen worden met afdrogen en aankleden. ook heb ik geregeld onstekingen die door het gehele lichaam gaan. Zo heb ik een dikke hand, dan weer een dik gezicht,dan een dikke knie etc etc. Het doet geen pijn en is na 2 dagen ook weer weg. Mijn handen gaan eerst jeuken en dan worden ze dik. Als mijn gezicht dik wordt dan prikkelt dit eerst. Ook krijg ik spontaan grote rode vlekken of bulten op mijn arm deze verdwijnen na een paar uur. lijkt op insectenbeten)
    Hebben mijn bloed getest en het is geen reuma. in augustus gaan ze foto's van mijn handen, voeten, borst en nek maken. ook krijg ik nog een uitgebreider bloed en urineonderzoek. Mocht hier niets uitkomen dan wordt er een mri gemaakt.

Reageren

Dat zijn vervelende klachten.
    Je zou inderdaad aan reumatische klachten denken. Maar eens even afwachten wat de onderzoeken gaan opleveren.

Reageren

Ik heb de zelfde klachten . Weet je al wat meer ? Gr Marieke

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: onstekingen door gehele lichaam, stijve handen,

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe