Zoeken Vraag het forum

droge seks zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • roos15

Hallo,
    Ik heb zondag mn laatste menstruatie gehad, maar tijdens de nacht van zaterdag tot zondag hebben ik en mn vriendje een beetje lopen spelen, ik heb nog nooit seks gehad. Die avond stak hij dus zijn penis 1x even in mn vagina.. hij kwam er wel droog uit, niet klaargekomen of iets.. maar nu maak ik me enorm veel zorgen of ik toch perongeluk zwanger ben geraakt.. kan alsjeblieft iemand me helpen.

30 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gedurende de menstruatie kun je niet zwanger raken.

Reageren
    roos15

Ik was bijna klaar met menstruatie ik had maar klein beetje bloed meer bruine afscheiding…

Reageren
    John (moderator)

Dan kun je niet zwanger raken. Er is sowieso geen zaadlozing geweest.

Reageren
    Anoniem

Maar als hij perongeluk toch voorvechter heeft gehad, is dan de kans ook heel klein?? Bent u er 100% zeker van? Want ik wil best een zwangerschapstest halen, maar dat kost wel wat..

Reageren
    Anoniem

Voorvocht bedoel ik

Reageren
    John (moderator)

Je kunt gedurende de menstruatie niet zwanger raken en in voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen.
    Aan een zwangerschapstest zou je nu sowieso niets hebben. Die zou je namelijk pas over 2 weken kunnen doen.

Reageren
    Anoniem

Okee fijn om te horen, dus mijn menstruatie dat het echt nog meer heel klein beetje bloed verlies had, heeft er niks mee te maken? Ik was dus nog steeds ongesteld?

En ik kan er voor 10p% uitgaan dat ik niet zwanger ben geraakt?

Reageren
    Anoniem

Sorry ik bedoel voor 100% uitgaan*

Ik heb ook niks iets nuttigs gevoeld aan de penis…

Reageren
    John (moderator)

Ik zou niet weten hoe je zwanger geraakt zou moeten zijn.

Reageren
    Anoniem

Okee dus u zegt dat er eigenlijk 0.1% kans is op mogelijke zwangerschap?
    Ik voel me zo ongerust… ik moet dus de 21e ongesteld worden en nu een zwangerschapstest halen kost me ook veel geld..

Reageren
    Anoniem

En als hij toch perongeluk voorvocht heeft gespoten, kun je dat na afloop ook voelen? Of is de penis gewoon kurkdroog?

Reageren
    John (moderator)

Voorvocht spuit niet. En droog is dat zeker ook niet.
    Daarnaast zitter er een voorvocht in principe geen levende spermacellen.

Reageren
    Anoniem

Heel erg bedankt, ik wil met een gerust hart kunnen slapen haha.
    Mijn allerlaatste vraag, u weet dus voor 99.9% te zeggen dat ik niet zwanger ben? Na mijn uitgebreide uitleg?

Reageren
    Anoniem

En hoeveel u dat zo zeker? Klinkt misschien beetje brutaal, maar bent u een dokter? Of heeft u hier voor gestudeerd? 🙂

Reageren
Reageer op: droge seks zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.