Zoeken Vraag het forum

Droge seks, kan ik zwanger raken??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik heb nog geen echte seks gehad, en ben dus nog maagd. Nu is het zo dat hij wel met zijn penis over mijn vagina heeft gestreken terwijl hij nat was. Hij is ook bij de opening van mijn vagina geweest en er tegen aan geduwd, maar heeft niet doorgeduwd omdat hij geen condoom omhad. Dus is hij niet naar binnen geweest. Ik slik geen pil omdat ik dan veel last krijg van m’n buik en ik had niet verwacht dat we wat gingen uitspoken. Wel is het zo dat ik elk moment ongesteld kon zijn. Dit is zeker meer dan 4 maanden geleden. En een week daarna was ik eigenlijk al bang dat ik er misschien zwanger van zou kunnen worden. Nu heb ik inmiddels zenuwtrekjes in m’n buik en heb het gevoel alsof er wat in m’n buik zit. Ik ben continue misselijk en heb afgelopen dagen overgegeven. Ook heb ik last van m’n borsten gehad, maar doen nu niet meer zo n zeer. Ik ben ongesteld geweest maar weet van uit mijn omgeving dat een meisje ondanks ongesteldheid toch 7 maanden zwanger bleek te zijn.. Heb een test gedaan, die zei niet zwanger, maar ik heb de test niet gedaan zoals het hoort omdat ik onregelmatig ongesteld ben en niet weet wanneer ik weer word. Ook heb ik geen ochtendurine gebruikt omdat ik bang ben dat mijn moeder misschien de test vind.. Ook staat er op de bijsluiter dat als er niet zwanger staat, er nog steeds een kans is dat je zwanger bent. Nu maak ik me dus ontzettend zorgen. Voordat er vragen worden gesteld over mijn leeftijd, ben ik 20 jaar. Ik weet dat de kans nu heel klein is zo..maar Is er een kans dat ik zwanger ben geraakt?

Groetjes A.B.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Trouwens, 2 weken geleden in het ziekenhuis gelegen en er vroegen 3 verschillende artsen/ verplegers of er een mogelijkheid was dat ik zwanger zou kunnen zijn.. Ik zei nee, omdat mijn moeder erbij zat. Of dit is stom toeval, of de kans was heel klein, maar is dus wel gebeurd? Dit maakt mijn zorgen er niet minder op..

Groetjes A.B.

Reageren
    John (moderator)

Op de manier die je beschrijft raak je niet zwanger hoor.

Wat de testen betreft:
    Als je de testen niet uitvoert zoals het het moet, kun je ze net zo goed even onder de kraan houden. Dat heeft natuurlijk totaal geen zin. Weggegooid geld en je weet dus nog niks.

Reageren
Reageer op: Droge seks, kan ik zwanger raken??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.