- Anoniem23 december 2015 om 22:09
Hoi.
Een hele poos geleden had ik seks met mijn vriend en opeens voelde ik zijn penis een klein stukje in mijn anus. Ik schrok heel erg want ik had het niet aan zien komen en het deed pijn. Mijn vriend zei dat het per ongeluk ging en schrok erg van mijn reactie. Nu twijfel ik of hij het expres deed of niet. Ik denkt namelijk van wel en nu ben ik steeds erg benieuwd of het fijn zou zijn of dat ik een te kleine anus heb en het heel erg pijn zal doen. Na het ongeval heb ik namelijk een week pijn gehad. Toch wil ik het wel een keer proberen om de seks spannend te houden. Heeft iemand tips voor mij a.u.b.? En wat als mijn anus te klein ik?
Groetjes2 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 december 2015 om 22:26[quote]Mijn vriend zei dat het per ongeluk ging en schrok erg van mijn reactie. Nu twijfel ik of hij het expres deed of niet. Ik denkt namelijk van wel[/quote] Het zou best per ongeluk gebeurd kunnen zijn.
[quote]Na het ongeval heb ik namelijk een week pijn gehad. Toch wil ik het wel een keer proberen…En wat als mijn anus te klein ik?[/quote] als je daar nu al een week pijn van hebt gehad zou ik dat maar mooi achterwege laten. Het kan nogal wat consequenties hebben…
ReagerenAnoniem24 december 2015 om 23:22hoi
Reageren
anale sex kan ook heerlijk zijn hoor voor alle 2.ik heb zelf hele fijne ervaringen daar mee.wat jij moet doen is een goed glijmiddel halen en die voldoende aanbrengen op en ook in je anus met je vingers.als je man/vriend dat dan ook doet op zijn penis en voorzichtig zijn penis in je anus brengt..iedere x ff iets dieper ..zul je merken dat dat heerlijk kan zijn.neem de tijd en probeer te ontspannen.dan lukt het prima.veel plezier.