Zoeken Vraag het forum

anale seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi.
    Een hele poos geleden had ik seks met mijn vriend en opeens voelde ik zijn penis een klein stukje in mijn anus. Ik schrok heel erg want ik had het niet aan zien komen en het deed pijn. Mijn vriend zei dat het per ongeluk ging en schrok erg van mijn reactie. Nu twijfel ik of hij het expres deed of niet. Ik denkt namelijk van wel en nu ben ik steeds erg benieuwd of het fijn zou zijn of dat ik een te kleine anus heb en het heel erg pijn zal doen. Na het ongeval heb ik namelijk een week pijn gehad. Toch wil ik het wel een keer proberen om de seks spannend te houden. Heeft iemand tips voor mij a.u.b.? En wat als mijn anus te klein ik?
    Groetjes

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Mijn vriend zei dat het per ongeluk ging en schrok erg van mijn reactie. Nu twijfel ik of hij het expres deed of niet. Ik denkt namelijk van wel[/quote] Het zou best per ongeluk gebeurd kunnen zijn.

[quote]Na het ongeval heb ik namelijk een week pijn gehad. Toch wil ik het wel een keer proberen…En wat als mijn anus te klein ik?[/quote] als je daar nu al een week pijn van hebt gehad zou ik dat maar mooi achterwege laten. Het kan nogal wat consequenties hebben…

Reageren
    Anoniem

hoi
    anale sex kan ook heerlijk zijn hoor voor alle 2.ik heb zelf hele fijne ervaringen daar mee.wat jij moet doen is een goed glijmiddel halen en die voldoende aanbrengen op en ook in je anus met je vingers.als je man/vriend dat dan ook doet op zijn penis en voorzichtig zijn penis in je anus brengt..iedere x ff iets dieper ..zul je merken dat dat heerlijk kan zijn.neem de tijd en probeer te ontspannen.dan lukt het prima.veel plezier.

Reageren
Reageer op: anale seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.