Zoeken Vraag het forum

Anale seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Help

hoi!

ik heb ander halve week geleden anale seks gehad (bij mij naar binnen) maar nu merk ik dat ik opeens allemaal extra huid heb rond mijn anus wat er eerst nog niet was ook mijn anale fissuur zit opeens meer naar buiten. Deze zat eerst best wel strak aan de binnenkant.

is dit normaal dat er extra huid is gekomen na anale seks? Is de binnenkant van mijn anus naar buiten gekomen of? Afvegen na het poepen duurt ook langer sinds de anale seks om het schoon te krijgen

hoop dat iemand mij kan helpen

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is niet normaal. Ga met die klacht naar de huisarts.

Reageren
    Help

oh oke kan het misschien zijn dat het moet helen na de anale seks? Dat de huid weer samentrekt na een paar weken?

Reageren
    John (moderator)

Dar kan ik zo ongezien geen antwoord op geven. Het zou ook een prolaps kunnen zijn. Ga in ieder geval naar de huisarts

Reageren
    Help

oke dat ga ik zeker doen maar ik vind het nogal eng. Het is niet echt dat er iets uit de anus komt of de anus zelf het is meer de huid van de zijkanten en onderkant van de anus wat meer is geworden dan voorheen.

Reageren
Reageer op: Anale seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.