- Help25 juni 2018 om 23:16
hoi!
ik heb ander halve week geleden anale seks gehad (bij mij naar binnen) maar nu merk ik dat ik opeens allemaal extra huid heb rond mijn anus wat er eerst nog niet was ook mijn anale fissuur zit opeens meer naar buiten. Deze zat eerst best wel strak aan de binnenkant.
is dit normaal dat er extra huid is gekomen na anale seks? Is de binnenkant van mijn anus naar buiten gekomen of? Afvegen na het poepen duurt ook langer sinds de anale seks om het schoon te krijgen
hoop dat iemand mij kan helpen
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 00:02Nee, dat is niet normaal. Ga met die klacht naar de huisarts.
ReagerenHelp26 juni 2018 om 00:41oh oke kan het misschien zijn dat het moet helen na de anale seks? Dat de huid weer samentrekt na een paar weken?
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 00:45Dar kan ik zo ongezien geen antwoord op geven. Het zou ook een prolaps kunnen zijn. Ga in ieder geval naar de huisarts
ReagerenHelp26 juni 2018 om 01:06oke dat ga ik zeker doen maar ik vind het nogal eng. Het is niet echt dat er iets uit de anus komt of de anus zelf het is meer de huid van de zijkanten en onderkant van de anus wat meer is geworden dan voorheen.
Reageren