- Anoniem12 november 2015 om 00:15
Hallo
Mijn vriend heeft me al vaak duidelijk gemaakt dat hij gepijpt wil worden door mij,
En ik wil dat ook doen maar ik ben bang omdat ik dat nog nooit gedaan heb. Ik ben zo bang om iets fout te doen.
Heb totaal geen idee hoe ik eraan moet beginnen..4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 09:46Anoniem12 november 2015 om 23:10hai hai ik weet niet of je het al gedaan hebt? hihi . Maar de eerste keer dat gaat vanzelf en van fouten moet je leren en voor alles is er een 1e x . Bij mij ging het de eerste x pijpen een heel klein beetje mis, omdat ik ook niet wist hoe en wat maar heb ik samen met mijn vriend erom gelachen. Daarna nog eens geprobeerd en toen ging het wel vanzelf een beetje. Ook kun je inderdaad veel op internet erover vinden. Succes meid je kan het!
ReagerenJohn (moderator)
12 november 2015 om 23:23Houd er ook rekening mee, dat je ook van pijpen soa’s kunt oplopen. Zeker in het begin beter om dat met condoom te doen. Er zijn condooms met smaakjes…..
Reagerenedsel22 september 2026 om 13:22Pijpen kun je samen leren want ieder heeft weer andere voorkeuren, dus gewoon samen bezien wat het lekkerste is. Als hij aanwijzingen kan geven wat hij lekkerder vindt kom je samen tot een hoogtepunt, want hij kan jou onder tussen ook verwennen.
Reageren