- Pietje1 december 2017 om 13:09
Ik heb een relatie en ik wil eigenlijk wel dat mijn vriendin me pijpt maar ik durf het niet te vragen want ik ben bang dat ze het niet wil of dat ze t uitmaakt. Wat moet ik doen?!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 december 2017 om 14:05Dat zul je toch gewoon moeten vragen. Uitmaken zal ze het niet. Ze kan hooguit zeggen dat ze het niet prettig vindt..
ReagerenMarc4 december 2017 om 21:35Ja dat lijkt mij ook het simpelste, het gewoon vragen. Bef jij je vriendin? Het lijkt mij logisch dat als jij haar goed beft, het geen enkel probleem mag zijn voor haar ook eens je penis in de mond te nemen. Ik kan mij geen vrijpartij voorstellen zonder orale seks. Misschien kan je wel wat afspraken maken over klaarkomen in haar mond; tijdig terugtrekken of een condoom? Dat zou ik nu echt niet vanaf de eerste keer doen als ze je pijpt om ook klaar te komen in de mond. Dat kan zeer afknappend zijn. Maar gewoon wat oraal verwennen dat moet toch kunnen in een beginfase. Het zou mij ten zeerste verwonderen dat ze een goede stijve penis in haar mond niet opwindend vindt… Â Succes ermee.
Reageren