- Anoniem28 augustus 2015 om 21:06
Hallo ik heb een vraagje hoop dat iemand mij kan helpen…
Eerste dag laatste menstruatie was 11 augustus, gemiddelde duur is 27 dagen, verwachte ovulatie 24e..
Nu hebben we vrijdag op zaterdag 21 op 22 gemeenschap gehad met condoom deze blek achteraf gescheurd.. Nu heb ik besloten gezien omstandigheden toch nap te slikken (ong 23 uur later) ik weet zeker dat ik ondanks gebruik pil toch mijn eisprong heb gevoeld op de dag dat deze ook zou moeten komen (dus afgelopen maandag de 24e) nu 5/6 dagen later heb ik wat roze afscheiding en tijdens afvegen Iers rood verlies.. kan ik nu toch zwanger zijn of is dit toch uitwerking van map.. mocht het zo zijn zal het niet gepland zijn naar heeft het blijkbaar wel zo moeten zijn dus zal meer dan welkom zijn en alle liefde krijgen wat het verdiend.. ondanks the bad timing
Hoop op reactie en anders zullen de komende 9 A 10 dagen zeer spannend zijn1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2015 om 21:37Het bloedverlies dat je nu hebt kan heel goed door de MAP worden veroorzaakt. In de regel ontstaat er binnen een week een onttrekkingsbloeding. Dat staat ook in de bijsluiter van de MAP.
Reageren