- Girl14 december 2016 om 08:03
Ik heb ook echt een probleem , nou rond 19 nov was ik ongesteld 4 dagen lang en my cyclus is 28 dagen .. ik heb voor t eerst seks gehad of naja ik voelde alleen de eikel erin en ik zei stop niet zonder condoom daarna begon ik toch te stressen en heb ik de MAP volgende gehaald ong 20 uur later ingeslikt .. volgende dag braken misselijk een beetje van die steken . 6 dagen daarna 4 dagen gebloed.. weet niet of het mijn menstruatie was of inestellingbloed nu ben ik een week verder en voelt me buik super strak aan mijn normale menstruatie hoort de 19de te beginnen en die 4 dagen bloeden was rond mijn ovulatie .. zou het kunnen dat ik zwanger ben ?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 december 2016 om 12:02De bloeding 6 dagen na het innemen van de MAP, werd dus door de MAP veroorzaakt. Je moet er rekening mee houden dat je menstruatie nu ook later zou kunnen komen of misschien zelfs uitblijft omdat je eerder al een bloeding hebt gehad.
ReagerenGirl14 december 2016 om 17:47Oke duidelijk maar nu heb ik een beetje van die steken links onder me buik en heb ik jeuk over me hele lichaam en als ik er aan denk omdat ik juist zo stres word ik er misselijk van ! Ik stress echt super erg. En wanneer kan ik een test halen. Kan je ook 3 weken na de lichte steken rondom je navel hebben verder heb ik geen last van hoofdpijn geen last van zware of grote borsten ik moet nie braken ik eet gewoon normaal,
Reageren
Ik weet het allemaal niet meer.John (moderator)
14 december 2016 om 17:58Ik denk dat je vooral last hebt van de bijwerking van de MAP en van de stress.
Reageren
testen kun je 2 tot 2,5 na de onbeschermde seks. Maar eigenlijk is er helemaal geen reden om bang te zijn voor een zwangerschap.Girl14 december 2016 om 18:02Oke bedankt ! Ik had 27 nov onveilige seks ik heb toevallig gisteren een zwangerschapstest van clearblue genomen en er stond niet zwanger. Wel betrouwbaar toch?
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2016 om 18:17Die is zeker betrouwbaar mits goed gebruikt natuurlijk.
ReagerenGirl14 december 2016 om 18:23Girl16 december 2016 om 07:05Hallo ben ik weer , vraagje … t voelt zo hard net onder me navel , is dat normaal?
ReagerenJohn (moderator)
16 december 2016 om 11:18Dat kan van alles zijn. Maar zwanger was je in ieder geval niet. Misschien heb je wel last van de stress…
ReagerenGirl2 januari 2017 om 20:37Hey gelukkig nieuwjaar ik ben er weer. Een vraagje laatste 3 dagen heb ik last van pijnlijke tepels ook heb ik witte puntjes op mn tepelhof  en een klein gatje op me tepel alsof er iets in heeft geprikt. Ik heb 2 clearblue testen gehaald ze gaven niet zwanger aan. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden toen ik die bloeding had voor 4 dagem was dat rond 3 dec wat moet ik doen? Ik wil echt niet zwanger zijn
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2017 om 20:41Je moet gewoon rustig afwachten tot je menstruatie komt. Verder niks… Â je kunt verder ook niks doen.
ReagerenGirl2 januari 2017 om 21:55U denkt dus echt dat ik niet zwanger ben ?
ReagerenGirl2 januari 2017 om 21:58ik heb ook 2 dagen niet gepoept ik heb ook denk ik een klein griepje opgelopen heb hoofdpijn,me neus loopt en is verstopt ik heb keel pijn en ik zweet helemaal. Maar nu heb een bittere smaak in me mond. Kan dat komen door de griep of ?
ReagerenJohn (moderator)
2 januari 2017 om 22:15Dat zal best door de griep komen. Met zwangerschapsklachten heeft dat heel zeker niets te maken.
Reageren