Zoeken Vraag het forum

Zwanger na map?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik zit niet aan de pil en ik probeer ook niet om zwanger te worden. Nu heb ik 3 weken geleden onbeschermde seks gehad, hij is niet in mij klaargekomen maar heb 70 uur later toch maar de morning after pil gehaald voor de zekerheid.

Nu was dat een week later weer het geval. (Niet slim ik weet het, heb er ook wel van geleerd.) Ik heb toen dus weer een morning after gehaald zo’n 70 uur later. Nu ben ik gewoon ongesteld geworden maar ik voel me nu (na mijn week ongesteld zijn) heel vreemd.

Ik ben af en toe duizelig en vaak moe, soms heb ik kramp in mijn buik. Zou dit kunnen komen door de hormonen van de morning after pil of kan ik alsnog zwanger zijn? Ik ben namelijk niet misselijk en heb geen gevoelige borsten. Vandaar dat ik twijfel.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik nam de pil wel wat eerder dan 70 uur. Ik weet het niet precies maar het was wel aan de late kant.

Reageren
    John (moderator)

Dat was inderdaad wat aan de late kant. Hoe later je ze inneemt hoe minder betrouwbaar ze wordt. Tenzij het de Ella-one was.

De klachten die je hebt zullen van de MAP zijn. Ze gooit wel je hormoonstelsel in de war…

Reageren
Reageer op: Zwanger na map?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.