- Anoniem3 april 2017 om 18:41
Hallo,
Ik zit niet aan de pil en ik probeer ook niet om zwanger te worden. Nu heb ik 3 weken geleden onbeschermde seks gehad, hij is niet in mij klaargekomen maar heb 70 uur later toch maar de morning after pil gehaald voor de zekerheid.
Nu was dat een week later weer het geval. (Niet slim ik weet het, heb er ook wel van geleerd.) Ik heb toen dus weer een morning after gehaald zo’n 70 uur later. Nu ben ik gewoon ongesteld geworden maar ik voel me nu (na mijn week ongesteld zijn) heel vreemd.
Ik ben af en toe duizelig en vaak moe, soms heb ik kramp in mijn buik. Zou dit kunnen komen door de hormonen van de morning after pil of kan ik alsnog zwanger zijn? Ik ben namelijk niet misselijk en heb geen gevoelige borsten. Vandaar dat ik twijfel.
2 reactiesReagerenAnoniem3 april 2017 om 18:42Ik nam de pil wel wat eerder dan 70 uur. Ik weet het niet precies maar het was wel aan de late kant.
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2017 om 19:08Dat was inderdaad wat aan de late kant. Hoe later je ze inneemt hoe minder betrouwbaar ze wordt. Tenzij het de Ella-one was.
De klachten die je hebt zullen van de MAP zijn. Ze gooit wel je hormoonstelsel in de war…
Reageren