Zoeken Vraag het forum

Map, niet zwanger, 2 menstruaties gemist

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rianne

Ik had op 17 augustus mijn menstruatie, ik zit niet aan de pil en mn vriend kwam langs. Op 21 augustus scheurde de condoom en hebben we op 23 augustus een map pil gebomen die de ovulatie zou uitstellen met 5 dagen. Op 31 augustus was de condoom weer gescheurd en namen we weer een map pil die ervoor zorgde dat er geen innestelig plaats kon vinden. Op 7 september had ik een soort van lichte bloeding voor een paar dagen en op 14 september had ik het weer maar dat kwam door een wondje bij de vagina die steeds open ging na het toilet bezoek, op 27 september was dat ook zo. Ik had toen al mijn volgende menstruatie gemist, want die zou rond 15 september plaats vinden als ik die map pillen niet had genomen. Op 1 oktober had ik een zwangerschapstest gedaan en daar kwam negatief uit. Het is nu immiddels 20 oktober en ik heb nu mn 2e menstruatie na die map pillen gemist. Ik vraag me nu een beetje af wat er nou precies gaande is.

Met vriendelijke groeten,
    Rianne

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je schrijft iedere keer dat “we”  de MAP pil hebben , maar mannen hoeven die niet te nemen na de seks hoor.

Je cyclus zal verstoord zijn door de MAP twee keer te nemen.

Reageren
Reageer op: Map, niet zwanger, 2 menstruaties gemist
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.