Zoeken Vraag het forum

Seks hebben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik heb met mijn vriendje vorige week seks gehad ik wou dit niet ondertussen ben ik niet meer met hem maar ik ben nog maar 13 en ik weet niet of ik zwanger ben het was juist in de periode wanneer ik mijn maandstonden heb. Hoe kan ik weten als dat ik zwanger ben of niet?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Was het tijdens je menstruatie?
    Hoe oud is je “vriendje”?

Ik zou er wel met je ouders over praten. Je “vriendje” is behoorlijk over de schreef gegaan….dat zou eigenlijk niet onbestraft moeten blijven…

Reageren
    Anoniem

Je kan best bij de drogist, apotheek of supermarkt een zwangerschapstest kopen.
    Het is inderdaad best wel serieus wat je vriendje heeft gedaan, ongeacht zijn leeftijd.
    Daar kan je best eens met je ouders over praten.
    Vind je deze stap moeilijk, ga dan naar je huisarts om erover te praten.
    Zij gaat je ook kunnen helpen met die testjes.
    Succes!

Reageren
    Anoniem

Het was tijdens mijn menstruatie en mijn vriendje is 15 jaar ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Reageren
    John (moderator)

Als het tijdens je menstruatie was, kun je er niet zwanger van raken.
    Maar ik raad je echt dringend aan om dit met je ouders te bespreken. Je “vriendje” heeft iets gedaan wat absoluut niet mag. Hem moet wel duidelijk worden gemaakt dat dit absoluut niet kan.

Reageren
    Anoniem

jij hoort helemaal geen seks te hebben van een meisje van 13,weten je ouders hier van?

Reageren
    John (moderator)

Anoniem van 20.25

Eerst goed lezen !!!! Het was tegen de wil van het meisje……..

Reageren
    Anoniem

dan moet er aangifte gedaan bij de politie wegens verkrachting .

Reageren
Reageer op: Seks hebben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.