- Anoniem21 oktober 2014 om 16:56
Ik heb wat rara klachten en vraag me af wat het zou zijn en wat ik eraan kan doen of hoe het komt:
-Na vrijen had ik soms een brandend gevoel, of pijn in mn onderbuik heel soms.
-Ook heb ik vaak het gevoel dat er iets niet lekker zit boven mn vagina en in de schaamlippen en soms kriebelt het soort van.
-De laatste 4 dagen heb ik pijn alsof er een wondje is bij vrijen, na telkens zachtjes verder wordt het minder en gaat uiteindelijk weg..
-Alleen vandaag had ik weer hetzelfde maar stopte mn vriend even en zag een beetje bloed, ik keek en toen kwam er nog meer bloed uit alsof ik ongesteld was. (Ter informatie ik slik de pil al meer dan een jaar)
En nu nog steeds stekende pijn (7 uur later), lijkt aan oppervlakte binnen in vagina te zitten en voelt als een wondje.
(Het bloed nu niet meer denkik, dus geen doorbraakbloeding denkik)Wat zou er aan de hand zijn? schimmelinfectie? een wondje? wat anders? Ik maak me best zorgen. Ik hoop dat u me kunt helpen
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2014 om 17:29Een wondje of een infectie is heel goed mogelijk. Pijn tijdens het vrijen is dus STOPPEN!!!!!
Reageren
Ga even naar je huisarts en laat er naar kijken.Anoniem21 oktober 2014 om 21:36Ik heb ontdekt dat het een langwerpig wondje was wat ik heb tussen mn clitorus en mn binnenkant van mn vagina. Zou dat gewoon een wondje zijn of kan het ook meer zijn? is het slim om naar de huisarts te gaan? en hoe kan je het het beste laten genezen?
Ik hoop dat iemand me kan helpen
ReagerenAnoniem21 oktober 2014 om 21:37Bedankt voor uw reactie! Zie hieronder voor mn bevindingen
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2014 om 22:20Ga toch even naar je huisarts. Hij/zij kan een antibacteriële zalf voorschrijven om infecties te voorkomen.
Reageren
Laat je vriend iets rustiger aan doen.