- Jada4 december 2012 om 21:37
Beste lezers,
Ik ben een jongedame van 28 en ben 4 jaar getrouwd. Mijn man is tevens ook mijn eerste sexpartner. Tijdens het vrijen wordt ik heel vochtig en heb ik heel erg veel pijn en na het vrijen een branderig gevoel. Wat ik ook vreemd vind, is dat de binnenkant van mijn bovenbeen heel stijf wordt, en het lijkt net alsof zijn penis er niet helemaal in gaat!!!
Tevens zijn we nu al bijna 2 jaar bezig om kinderen te krijgen, wat maar niet wilt lukken :-(. Als hij klaarkomt dan stroomt zijn sperma er weer uit. Kan iemand mij aub vertellen wat ik hier aan kan doen?komt dit vaker voor bij vrouwen? En kan dit ook de reden zijn dat ik nog geen kinderen heb? Ik word er zo depressief van 🙁
Alvast bedankt voor jullie reacties.
4 reactiesReagerenLinda5 december 2012 om 03:01Hey Jada
Ten eerste; Dat de sperma er bij je uit loopt is normaal, het overgrote deel van sperma is vocht en daar heb je niks aan dus wat dat aangaat niks aan de hand.
Ten tweede; Dat je tijdens het vrijen vochtig wordt is ook normaal. Dat is zodat de penis er soepeler in kan glijden.
Ten derde; de stijfheid van je bovenbeen, is dit met alles standjes het geval? Kan zijn dat hij heel erg op je bovenbeen leunt tijdens de copulatie. Of dat je je benen overstrekt als je ze wijd doet.
Ten vierde; het branderige gevoel na vrijen. Zou kunnen dat je toch niet vochtig genoeg bent waardoor het gaat schuren in dat geval probeer glijmiddel. Probeer iig vlak na het vrijen te gaan plassen. Kan zijn dat je gevoelig bent voor blaasontsteking, gelijk plassen helpt dan iets. Zorg wel dat je zeker weet dat je niet al een blaasontsteking hebt. Kan je meestal merken aan donkere urine of als je urine sterker ruikt.
De pijn tijdens het vrijen zou kunnen komen omdat je je niet genoeg ontspant. Nu je gewent bent dat er pijn komt zal het ontspannen ook niet makkelijker worden. Koop een dildo/vibrator. Op die manier kan je rustig op je eigen tempo wennen aan iets in je vagina.
Mocht het niet helpen toch maar langs je huisarts.
Veel succes ermee!
gr Linda
ReagerenTara5 december 2012 om 08:46De grootste kans om zwanger te raken is seks te hebben tijdens je eisprong. Dat is zo’n twee weken voor je volgende menstruatie. Dan ben je namelijk het meest vruchtbaar.
Succes
ReagerenAnoniem15 december 2012 om 09:52Lees meer vragen en antwoorden over pijn tijdens vrijen:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Pijn+vrijen&sa=zoekenJada25 december 2012 om 13:07Bedankt voor jullie reacties. Ben bij de dokter geweest en ze keek me alleen maar raar aan toen ik vertelde wat er allemaal aan de hand was. Ze gooide het meteen op ‘vaginisme’ en dat het in mijn hoofd zit 🙁 .Ze heeft me ook niet doorverwezen naar een gynaecoloog/sexuoloog. Voelde me niet echt serieus genomen. Het is wel vreemd dat het vrijen alleen maar pijn doet als ik op mijn rug lig en niet de ‘hondjeshouding’ (vaginale penetratie). Denk gewoon dat ik op zoek ga naar een andere dokter die mij wel verder kan helpen
Reageren