Zoeken Vraag het forum

Pijn na vrijen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marieke23

Hallo allemaal,

Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar een vriend. Als wij hebben gevreeën, heb ik regelmatig last van een zere vagina. Vooral de vulva. De volgende dag is dit vaak weer weg.

Soms zie ik wat bloed op een papiertje, dit is vrijwel meteen weer over. Het is vers bloed, van de plek waar het dan zeer doet. Moet ik mij hier zorgen om maken? Of is dit normaal?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als het ontstaat door ruwe en te arde seks is het niet z vreemd. Als dat niet zo is , dan is het goed om toch naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reageren
    Marieke23

Bedankt voor je reactie @tandor!

Het is inderdaad na wat harde seks en verschillende standjes. Het voelt dan oppervlakkig gewoon wat ruw en soms een klein wondje oppervlakkig.

Ik las alleen dat bloed soms kan leiden tot baarmoederhalskanker. Maar dat is alleen als het bloed van binnenuit komt? Of klopt dat niet?

Reageren
    John (moderator)

Dan heb je jet het toch echt over andere bloedingen hoor

Reageren
Reageer op: Pijn na vrijen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.